Gevaarlijke man.

Hallo allemaal,

Nou, laat ik dan maar gelijk met de deur in huis vallen, ik ben aardig bang op dit moment. Ik voel me totaal niet veilig en durf nu bijna niet meer over straat.

Het begon allemaal met een aardig rare vent, die bij mijn tante in de buurt woonde. Hij zei tegen mijn oma dat hij god was en dat hij als hij groot genoeg was een einde aan de mensheid zou maken… Aardig eng. Maar ach, hij liet het bij woorden en echt bang was ik (nog) niet.

Maar het ergste moet nog komen, een paar maanden geleden begon het. Eerst was het op dieren, die hulpeloos de nek om werden gedraaid en in zijn tuin begraven werden. Toen werden mensen het slachtoffer. Bedreigd en mishandeld. Waaronder ook mijn oma. Ze heeft toen gelijk de politie ingeschakeld, die zij dat ze er niks aan konden doen en als er aangifte zou worden gedaan dat ze er toch niks aan zou hebben. Daar wordt namelijk niks mee gedaan totdat er een bepaald aantal mensen aangifte hebben gedaan. Einde verhaal.

Een paar weken geleden belde de politie. Met de boodschap dat er nu al heel veel mensen aangifte hadden gedaan en met de vraag of mijn oma dat ook wou doen, en ja, dat wou ze wel. Nu kon het proces verder en met 10 man met kogelvrije vesten zijn ze hem op wezen pakken. Hij probeerde nog te vluchten maar dat lukte hem niet. Dus toen zat hij achter slot en grendel. Tot vandaag. Vandaag belde de politie namelijk naar mijn oma. De politieagent zei dat er rechters en psychiaters naar hadden gekeken en dat hij werd beschouwt als niet gevaarlijk. Ook zei hij dat hij liever niet zijn buurvrouw zou zijn, wat mijn oma wel is…

Hij weet dat ik haar kleinkind ben en heeft bij zijn proces inzicht gehad tot alle gegevens van degene die aangifte hebben gedaan, tot telefoonnummer aan toe. Ik voel me nu echt niet meer veilig, en 1 ding weet ik helaas wel bijna zeker, als hij wil vermoord hij mensen. Ik denk dat hij ook dit niet achterwege zal laten deze keer…

Ook al woon ik in een totaal veilig dorpje in Noord-Brabant, ik voel me nu echt niet meer veilig en vrees voor mijn onschuldige oma. Wat zouden jullie doen?

Xx

Je kunt niks doen.

wow das wel een heftig verhaal, wat vreselijk dom ook dat hij inzicht krijgt in jullie gegevens

Ik heb geen idee wat ik zou doen, sorry. Hou gewoon je oren en ogen goed open en let op de kleine dingen.

Wat een vreselijke kerel :s Onschuldige dieren en mensen mishandelen(vermoorden).

Die man hoort achter slot en grendel en hoort nooit meer vrij te komen. Omg ik kan zo kwaad hier om worden. Achterlijke regelingen hier.

Ik weet niet wat je zou kunnen doen maar let goed op in ieder geval!

Wow eng!
Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen, succes in iedergeval.

Dat is wel eng! Maar je hoeft misschien niet echt bang te zijn. Hij heeft toch niet echt mensen vermoord ofzo? Misschien is hij wel gewoon raar maar gaat hij echt niet zo ver om mensen te vermoorden. Vind het trouwens wel vreemd dat hij zowat alle gegevens van de mensen die een aanklacht hebben ingediend mocht weten. Als hij om zoiets al wordt aangehouden dan geeft je die gegevens toch niet. (ok zal wel voor de wet moeten, maar dan snap ik de wet niet :’))

Welke stad woon je, want ik woon ook eh, in noord brabant, dus ben wel benieuwd :’).

Maar uhm ja, goed kijken of je hem niet een x ziet lopen, ofzo.

Welke stad woon je, want ik woon ook eh, in noord brabant, dus ben wel benieuwd :’).

Maar uhm ja, goed kijken of je hem niet een x ziet lopen, ofzo.

wtf … niet in paniek raken! En geen gevaarlijke dingen doen

Wow, klinkt best wel eng.

Ik denk dat als je echt iets wilt doen, je je oma (tijdelijk) bij jullie moet laten logeren.

Hij weet dat ik haar kleinkind ben en heeft bij zijn proces inzicht gehad tot alle gegevens van degene die aangifte hebben gedaan, tot telefoonnummer aan toe.

What tha fack?

Maar, antwoord op je vraag: ik vind het echt heel erg moeilijk. De man die jij omschrijft, lijkt me toch wel echt gevaarlijk. Ik denk dat ik het er met mijn ouders over zou hebben, dat ik echt bang was dat die man ‘mijn’ oma iets aan zou doen. Verder zou ik het eerlijk gezegd niet weten.

Loop in ieder geval niet op de zaken vooruit, en ga ook niet geruchten over die man de wereld in helpen, in de hoop dat hij weer opgepakt wordt of iets dergelijks. Daar heb je alleen jezelf (en je oma) mee.

wat eng! echt geen idee wat je kunt doen, maar in ieder geval succes ! ;o

Ik woon in een dorp ;p
Maar ik wil je niet bang maken, straks is het in de buurt?

Nee vertel maar,

Dit klinkt echt heel erg creepy, als een soort thriller ofzo, maar ik zou niet weten wat je kan doen. Maar weet de politie dat hij die dieren heeft vermoord en mensen heeft mishandeld? Want als dat zo is kunnen ze hem toch niet vrij laten?

Alleen voor het doden van die dieren zouden ze hem al op moeten pakken.
Gadver zeg, ik zou sowieso proberen opnieuw aangifte te doen.
Woont je oma alleen? Dan zou je haar (tijdelijk) ook bij jullie kunnen laten wonen.
Ik vroeg me alleen af waar je woont, want ik woon ook in Noord-brabant.

Jezus wat een debielen bij de politie! Dat ze zomaar mogen laten zien wie er allemaal aangifte hebben gedaan! Ik zou niet weten wat je nog kan doen als de politie al niet helpt, en die zijn er om de burgers te beschermen…

Dankjewel voor jullie reacties, het is inderdaad raar, maar hij heeft al je gegevens… Rare wet.

Vertel eens waar je woont dan?