geurtjes echt vreselijk

het stinkt echt vreselijk en ik weet niet wat te doen mijn onderbroek en mijn broek ruiken ernaar ps ik ben nog niet ongesteld geworden!!!
(13 jaar)

x A

Je kut wassen met lactacyd, dat helpt. en heb je veel afscheiding? Zoja verwissel wat vaker je onderbroek, het kan zijn dat je een ‘‘zweetkut’’ hebt. (sorry voor de grove uitleg)

Zweetkut haha

haha tis grof uitgelegd van me :flushed:

hahahahahhaa zal kijken of het lukt en ik heb niet zoveel afscheiding :upside_down_face:

lollig woord

Als ik dat bericht lees weet ik niet eens waarover het gaat, maar aangezien er hier woorden staan als zweetkut ( :grinning_face_with_smiling_eyes: ) neem ik aan dat je vagina stinkt. Nou, beter wassen dus.

Gewoon lactacyd kopen en daar je vagina mee wassen. :slightly_smiling_face:

okee ga zo ff halen pfffff kreeg wel slappe lach toen ik dit las :stuck_out_tongue: :cold_sweat:

springboon!!! :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face: _ :upside_down_face:

Dafaq. En eerst was je 17…-.-

Ten eerste; doe normaal.
Ten tweede; goed schoon houden, niet met zeep
Ten derde; kijk uit wat voor ondergoed je draagt
Ten vierde; gebruik zo min mogelijk inlegkruisjes
Ten vijfde; het kan afscheiding zijn (en je binnekort ongesteld wordt)
Ten zesde; doe normaal.

lol dafuq, gewoon goed wassen en idd zo min mogelijk inlegkruisjes gebruiken, anders gaat 't broeien daar.

volgensmij verstoord lactacyd juist de zuurgraad

Ja idd volgens mij is met water veel beter. en vaak een nieuwe onderbroek aan.

Helemaal beneden tussen m’n schaamlippen was ik alleen met water mijn venusheuvel/liezen met lactacyd. :slightly_smiling_face:

http://www.inquisitr.com/wp-content/2011/10/troll.jpg

Still thinking you are

Hihihihihihihihihhhiih wat een vieze woorden allemaal! *giechel* :hammer: