Geurkaarsen

hoihoi,
Ik weet eigenlijk niet waar ik dit topic moet plaatsen maarja…
Ik zoek herfst/winter geurkaarsen. Weet iemand waar je die kun kopen? in de supermarkt heb je gewoon van die standaard geurkaarsen.

De tuinen heeft een groot aanbod.

Dankjewel! ik ga er denk ik deze week, of volgende week even langs. Kent iemand nog andere winkels?

Yankee candles! Voornamelijk online te koop, maar volgens mij ook wel in een paar winkels.

action, big bazer, xenos etc…

Ik heb op de site echt leuke gezien die me erg lekker lijken :slightly_smiling_face: maar ik wil ze liever in een winkel kopen.

bij de ikea zijn hele lekkere! vaak hebben ze ze ook bij bloemenzaken.

Ikea, blokker, action. Bij deze winkels heb je sowieso hele lekkere geurkaarsen!

Jaaa bij de Tuinen hebben ze er een met iets van kaneel ofzo, die is echt heel lekker, hele warme herfst/winter geur.
Ikea is ook een aanrader, heel goedkoop en ruiken lekker, maar dan moet je waarschijnlijk wel wat verder reizen.

Bij de blokker en action heb ik al gekeken, ik den dat ik volgende week ook even naar de ikea ga.

Bij de Hema hebben ze ook soms heeeele lekkere! Ik had er laatst een paar gekocht echt heerlijk :slightly_smiling_face: maar bij de Ikea inderdaad, daar haal ik zo ook vaak en stiekem ook een paar ijsjes

hema heb ik ook al gekeken, heb je bij de ikea ook echt winter/herfst geurkaarsen?

Jaa, weet niet echt wat je daar mee bedoelt haha. Maar ze hebben gewoon een beetje de standaard kaarsen, vanille, kaneel, rozen, lavendel, dat soort dingen

Action

Kun je ook in het ik zoek topic plaatsen, maar bij de xenos?

haha ja wist niet echt waar ik dit topic moest plaatsen. Ik zie net in de xenos folder geuraarsen. ik denk dat ik er vrijdag even langsga.

Ze hebben daar echt lekkere kaarsen. Ken je die winterglow thee van pickwick? IK heb er een kaars vandaan die daar precies naar ruikt. Heerlijk.

Ik zoek topic bij Verkoop!