Geur

Ik weet niet of ik het op 't goede forum heb gezet en of het topic al bestond, dus ja.

Ik ben nogal onzeker over mijn geur, ik heb vaak het idee dat ik stink ookal ruik ik niks. Hebben jullie misschien tips over welke producten ik zou kunnen gebruiken? Wat gebruiken jullie?
Ik gebruik zelf elke dag deo en parfum en ik douche me elke ochtend, en nog voel ik me er nog onzeker over.

liefs x

Als je in het algemeen elke ochtend doucht & deo én parfum gebruikt,
stink je voorlopig niet (in de meeste gevallen).
Maar als je het als nog denkt, neem deodorant mee naar school, ga even naar de WC en ruik gewoon eventjes onder je oksels, als je dan muf ruikt, gebruik je gewoon de deo. (;

Katoen dragen als je denkt dat je erg naar zweet ruikt.
Hoezo denk je dat je stinkt?

Als mensen opmerkingen plaatsen zovan ‘het stinkt hier’ enzo denk ik altijd dat het over mij gaat, terwijl me naam er niet bij genoemt word ofzo haha. :slight_smile:

Dankje voor de tips!

Oooh oke :slightly_smiling_face: Ik snap wat je bedoelt haha.
Dit klinkt echt heel erg lullig maar zo is het niet bedoelt. In mijn klas zat altijd een meisje dat op een paardenboerderij woonde, en dan ga je ook ruiken naar paarden, maar zij deed altijd vlak voordat ze van huis weg ging douchen (makeup etc daarna natuurlijk) en als ze op school kwam deo en parfum op. Ik weet niet of dit voor jou ook geldt :slightly_smiling_face:

haha nee ik heb geen dieren ofzo, misschien stel ik me aan maar ik word echt gek van die onzekere gedachtens, ik hoor ook wel vaak genoeg dat ik lekker ruik maar die gedachtes blijf ik houden ofzo hahah. :blush:

Dat kan natuurlijk ook! :slightly_smiling_face:

Haha ik ken het, soms ben ik ook bang dat ik niet lekker ruik, terwijl ik er geen reden voor heb.

Maar als je je schoon voelt, heb je er minder last van. Dus frisgewassen haar en schone kleding doen al veel goed.

Lastig! Ik geloof namelijk niet dat je stinkt als je jezelf goed verzorgt.
Wat Fury ook wel zegt dat als je je schoon voelt er minder last van hebt. Zorg dat je altijd deo bij je hebt en een lekker geurtje.
Ik hebdat altijd bij een date, dan wil ik ook altijd zo graag lekker ruiken dat ik heel veel parfum opspuit.

Weet je wat ik weleens doe (heel stom eigenlijk) haha.
Maar als ik bang ben dat ik echt stink, zeg ik tegen mensen ‘‘wat stinkt het hier he’ zo dat ze in ieder geval niet denken dat ik het ben.
Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen ;’)

hahahah goeie :slightly_smiling_face:

Mijn vriendinnen/ik zelf zeg dat altijd. Als we weten dat we stinken ofzo. Tegen over me vriendinnen schaam ik me totaal niet met die dingen, maar vreemden wel. En dan zeggen we zo iets om ons zelf niet schuldig te maken.