Geur van sperma en hou je er rekening mee?

Mijn vriendin was kort geleden op mijn kamer en mijn vriendje was net weg. Vlak voordat ze kwam had ik hem gepijpt en was hij klaargekomen op mijn borst. Dat heb ik weggeveegd met een paar tissues en in de douche weggegooid. Verder is er niks geknoeid. Mijn borst en buik later met een paar vochtig doekjes schoongemaakt.

Ongeveer 10 minuten later komt mijn vriendin op mijn kamer en roept meteen: “jeetje, wat ruikt het hier naar sperma!” Rood hoofd en dat was het ook wel.

… maar, hoe sterk ruikt sperma dan? Ik ruik helemaal niks. Zij zegt dat het een typische geur is en ruikt hoe het ook smaakt, naar sperma.

Dat betekend misschien dat anderen het ook ruiken als er sperma is geweest. Condooms hebben al een typische geur, dat ruik ik ook, maar sperma dus helemaal niet:O

Ruiken jullie het ook en hoe gaan jullie er mee om?

Ik ruik het niet, en ik vind condooms ook niet ruiken hoor. Ik zie het al helemaal voor me dat je met je neus aan een condoom zit te sniffelen :’) Misschien zat ze je gewoon te plagen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ruik sperma wel ja. Of ja, een typische seksgeur. :’) Maar ik let er niet echt op. Of ja, als ik weet dat ik bezoek ga krijgen, ga ik 5 minuten daarvoor niet vrijen, want dan weet ik ook wel dat die mensen weten wat ik gedaan heb. Maar als er toevallig iemand afkomt, zal dat mij niet veel uitmaken.

Het is niet echt dat ik sperma vind ruiken, maar als we net seks hebben gehad ruikt de kamer wel wat ja muf ofzo?
Ik zou idd gewoon even het raam openzetten of even deo door de kamer spuiten de volgende keer :’)

Ik ruik het ook. Ik heb verder dezelfde tips die hierboven al staan, en misschien je tanden poetsen? :")

haha, ramen opendoen doe ik nu zeker wel. Tandenpoetsen is ook wel een tip wat ik eigenlijk nooit heb gedaan na het eehm :flushed:

Best wel raar eigenlijk dat de een het niet ruikt en de ander heel duidelijk:O

Ik ruik t wel, niet heel aanwezig ofzo, maar muf. Raam open en wat deo spuiten zal moeten helpen

Condooms ruik ik wel, en ook wel na de seks zo’n typische lucht maar ik heb nooit gehad dat ik het sperma zelf nou heel raar vond ruiken of überhaupt echt rook.

Ik vind sperma wel zo’n typische geur hebben. Bij mij in de wijk staat een huis en altijd als ik er langs fiets, komt er zo’n spermageur voorbij. Ik heb altijd het vermoeden dat daar een plant/struik staat die naar sperma ruikt :’)

laat maar :"D

Ik heb exact hetzelfde gehad, alleen was ik de vriendin die het rook. :’) Ik denk overigens niet dat het de geur van sperma is hoor, maar gewoon een soort mengsel van de geuren die vrijkomen bij seks (klinkt lekker ranzig :’)).

Ik weet niet of het echt de geur van sperma is, of inderdaad gewoon de geur van seks (met alle luchtjes vermengd zoals missawesome al noemde). Ik ruik het ook duidelijk. Mijn vriend daarentegen zegt bijna nooit iets te ruiken.

Sperma vind ik niet ruiken maar als je seks hebt gehad ruik je het wel ja. Als ik dan de kamer uitloop en even later weer terug kom denk ik inderdaad wel ‘goh, het ruikt hier wel naar seks :’) )

Gooi jij je tissues in de douche?

SEKSGEUR :’)

waarom doe je zulke dingen vlak voordat je vriendin komt?

HAHAHAHA

de prik piemel plant.