GetTumblr <3

Hee ik heb echt iets heel leuks gevonden wat ik even met jullie wilde delen. (: Ik heb een heel klein programmaatje gevonden waarmee je in 1x alle plaatjes van een Tumblr blog af kunt downloaden op je computer! :drooling_face: Dan hoef je niet langs al die pagina’s te scrollen en staat het allemaal in een mapje op je PC.

Het programmaatje is virusvrij hier te downloaden: http://www.softpedia.com/…t-Related/Gettumblr.shtml

Instructies:

1. Het zit in een .zip file die je eerst moet uitpakken in een map.
  2. Je hoeft niets te installeren dus je gaat naar die map en klikt het .exe bestandje aan
  3. Dan komt er een schermpje. Bij Tumblr blog vul je de naam van de blog in (niet de link), bij Get Until Page moet je invullen tot welke pagina je de plaatjes wilt downloaden.
  4. Dan gaat hij al die foto’s laden. Dat duurt een paar minuten. Als het lijkt alsof hij vastloopt; gewoon niks aan doen want dan is hij gewoon druk bezig.
  5. Klik op: Get Pic, en binnen 5 minuten ofzo staan al die plaatjes in dezelfde map waar jij het programma in had gezet.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik vind het in ieder geval echt top, ik heb nu al 50,000 bestanden alleen al van Tumblr op m’n pc staan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Da’s best wel handig! Dankje (:

oh handig, maarja ik reblog meestal dus heb het niet echt nodig

ik snap niks van tumblr xd

_BRANDNEW gewoon naar een tumblr blog gaan en dat stappenplan volgen wat ik zei… komen alle plaatjes zo op je computer. Is niet moeilijk om te snappen hoor :stuck_out_tongue:

Als ik hem download dan kan mijn computer het bestand niet openen… omdat het niet bekend is met welk programma geopend moet worden? Wat moet ik nu doen dan?

Handig dankje!

Mylifeasastonex.tublr.com :blush:

Wordt dit niet gezien als reclame?

Slotje.