getrouwt

hoevaak is jouw vader/moeder getrouwt
dus dat ze na het scheiden weer ene keer trouwde
als je ouders niet gescheiden
zijn zijn ze dan al vaker dan 1x met elkaar getrouwt
ps.ZE MOETEN WEL ECHT GETROUWT ZIJN EN GEWOON BIJ ELKAAR TELT NIET
MIjn moeder is 3 x met een verschillende man getrouwt en met haar huidige man is ze al 2e getrouwt
mijn vader heeft nu wel een vriendin maar is nog maar 1x echt getrouwt en dat was met mijn moeder

getrouwd*

Mijn ouders zijn gewoon 1 keer getrouwd & nooit gescheiden.

1 keer.

nog een vraag was je bij de bruiloft van je ouders
ik was bij 3 v.d. 4en bij 1 daarvan zat ik in de buik

Mijn moeder is 2x getrouwd. (en in tussentijd 2x een vriend gehad)
Bij dat tweede huwelijk was er wel bij ja :slightly_smiling_face: En ze is nog steeds samen nu.

Oja, en mijn vader weet ik niet echt, ken hem niet… Hij had mijn moeder bedrogen met iemand, en volgens het laatste wat ik heb gehoord is hij daar nog steeds bij… (maar das al weer even geleden xD)

Wablief?

Mijn moeder 1x en mn vader 2x

ik heb het verbeterd

1 Keer getrouwd en nooit gescheiden en ik bestond toen nog niet.

Ouders zijn gescheiden, met elkaar was de 1e x dat ze trouwden. Daarna kregen ze iets een andere partner en daar zijn ze ook mee getrouwd. Dus 2x.

mijn vader was 1x getrouwd toen ie met mijn moeder trouwde. In augustus zijn ze 19 jaar getrouwd. Mijn moeder was net zwanger van mij toen ze gingen trouwen.

Mijn ouders zijn allebei 1x getrouwd, met elkaar :3

Mijn vader is 2x getrouwd de 2e x is met mijn moeder en zijn nog steeds samen.
Mijn moeder is 1x getrouwd met mijn vader dus

Mijn moeder en ‘echte’ vader zijn nooit getrouwd. Wel dertien jaar samen geweest. Mijn moeder en stiefvader trouwden toen ik zes was. Mijn moeder is dus 1x getrouwd en mijn vader nooit. :’)

Getrouwd…

mijn ouders 1x namelijk met elkaar en dat is volgend jaar 25 jaar geleden. :stuck_out_tongue: