Getreitert door 3 meiden in de klas.

Hallo Meiden.

Sinds de scholen weer begonnen zijn zit ik in een nieuwe klas. Veel jongens die erin zaten kende ik al, maar de meiden in mijn klas nog niet.
In onze klas zitten in totaal 4 meisjes, en ik ben er 1 van.
Die andere 3 meisjes vormde al een groepje en komen uit het Kamp ergens bij ons dicht in de buurt.
Ik kwam daar later pas achter via via.
Maar het probleem is nu dus heeltijd dat ze mij moeten hebben.
Eerst negeerde ik het, maar nu word ik echt verdrietig ervan.
Ze roepen dingen na me in de klas zoals ’ Kijk niet zo met je arrogante kut kop ’ of dan hoor ik ineenkeer een meisje verluisteren ’ check hoe ze loopt omg ’
En in de pauze word er door die meiden tegen me aan gedrukt en aan mijn haren getrokken.
Ook zitten ze tegen iedereen over mij te lullen en proberen ze iedereen tegen me op te steken.
Ik vind dit zo moeilijk om me hier overheen te zetten.
Ik word echt onzeker door hun gedrag.
Voor de rest heb ik wel goeie vriendinnen, maar ze zijn niet zo heel erg bewust van mijn situatie en durven er niet veel van te zeggen.
Zolang ik kweet is er niks mis met mij.
Ik ben lang, niet dik ofzo, en heb lang bruin krullend haar en groene ogen.
Eerder kreeg ik regelmatig aandacht van jongens, en stond ik zekerder in mijn schoenen maar nu.
Een van die meisjes uit mijn klas is laatst in elkaar geslagen en de andere zag ik vorige week dronken op de stoep liggen van het cafe.
Ik weet niet goed wat ik met ze moet. Maar ik voel me gewoon bang en ongemakkelijk in de klas.
Ik ga met tegenzin naar school.
En ik kan nu wel over gaan naar een andere klas maar dan moet ik ook een andere sector kiezen en krijg ik andere vakken en dat wil ik echt niet!
Het liefst wou ik dat ik hier gewoon om kon lachen, hoe dom ze wel niet zijn… En gewoon boven hun staan.
Maar ik kan dat niet, ik zie hun getreiter alsof er iets mis me me is ofzo.
Ik wil gewoon rust in mezelf, en dat ik gewoon goed kan opletten in de klas en volgend jaar mijn examen kan halen.

Ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen.
Ik moet dit gewoon wel goed leren want ik weet ook dat ik vaker zulke type’s tegen zou komen.
Hoe doen jullie dit altijd?? Hebben jullie tips voor mij?

Liefs

ga naar je mentor toe,
heb je ook geen vrienden in de klas? ( de jongens )
ga dan gewoon met hun om enzo, en als ze je duwen of aan je haren trekken
gewoon iets onverwachts doen ofzo.

ik heb er niet zoveel ervaring mee…
succes verder x

wat een ontzettend sneue mensen, sirieus!
kan je niet met een leraar of vertrouwenspersoon praten? hoewel ik dan denk dat het misschien erger word?

als je het een tijdje negeert wat erg moeilijk is, is er voor hun geen lol meer aan.
of je moet gewoon een weerwoord hebben! dan weten ze meteen dat er met jou niet te sollen valt!

succes <3

Hmm.
Je kan het gewoon negeren, dat is het beste.
Maar als dat niet lukt, zou ik gewoon een keer een grote bek tegen ze open trekken zodat ze weten dat je niet bang bent.

of slaan :cold_sweat:
Maar dat is natuurlijk nooit een oplossing.

Er met hun over proberen te praten? Als dit je niet fijn/veilig lijkt, niet doen en naar je mentor gaan.
Ook vragen of de jongens uit je klas er een beetje op willen letten, omdat je je niet fijn voelt. Zodra ze kut gaan doen, gewoon bij de jongens gaan staan.
succes!

Ik snap dat negeren moeilijk is maar anders moet je met je mentor/mentrix op school praten. Misschien kan je worden overgeplaatst naar een andere klas?

Ga naar je mentor toe of iemand die je kan helpen, en onthoud er is niks mis met je!

ga met de jongens om en probeer hun te negeren… lijkt me heel moeilijk maar misschien als jij hun negeert dat het sneller over is

Als ze je aanraken, eerst waarschuwen en als ze doorgaan… Dan klap je ze maar, je moet het gewoon want meestal houd het wel op!

Of ga naar de mentor en als die niets doet, ga dan naar de schooldirectie.

echt zwaar kut!
Als ik een vriendin van je was zou ik ze gelijk op hun nummer zetten maar ja misschien willen de jouwe zich er liever niet mee bemoeien…
in dit geval moet je het echt zelf doen als je verbetering wilt. gewoon heftig gaan zeggen wtf is jullie probleem! “kappen nu!” of “doe is is niet zielig” “ga een leven zoeken” of “hou gewoon je bek kind” enzo.
Snap wel dat het heel eng is maar als je daarna niet meer weet wat je moet zeggen als ze antwoorden zeg je gewoon niets en draai je je om “cause u cant be bothered”.
of je zorgt dat je altijd in gesprek bent/niet alleen bent/bij de jongens bent in de pauze of bij andere vriendinnen, dan zullen ze je minder snel uit een groepje trekken om te pesten.

Jemig zeg, zo af en toe een opmerking oke, maar dit gaat te ver. Zeker dat ze je aanraken etc. Je kan inderdaad overwegen naar je mentor te stappen, alleen denk ik niet dat ze je daarna wel aardig gaan vinden. Maar misschien houdt het getreiter op, of wordt het minder.

Ten eerste: Er iets niets mis met jou! Ik snap dat je je erg onzeker gaat voelen, vooral als ze dingen zeggen over je uiterlijk, manier van doen. Maar dat zegt meer over hun dan over jou, geloof me! Die meisjes zijn alledrie ontzettend onzeker en richten hun frustraties af op een ander. Omdat zij met z’n 3en zijn voelen ze zich heel wat, en lijkt het alsof ze op zo’n moment sterker in hun schoenen staan. Het is logisch dat je je daardoor erg klein voelt.

Als ik lees wat voor opmerkingen ze naar je hoofd slingeren, en dat ze dronken op straat liggen, geeft dat mij niet het beeld dat het snuggere meisjes zijn. Eerder dom. En dus sta jij erboven. Hoe moeilijk dat ook is, probeer het toch te negeren en je er minder van aan te trekken. Jij weet wel beter.

Zijn er geen aardige/leuke jongens waarmee je om kan gaan?

Neu niet echt. Ik heb meer het idee dat de jongens uit mijn klas wel om die meisjes kunnen lachen.
Mijn mentor is op de hoogte en er word ook wel wat aan gedaan geloof ik, maar ik heb ook het idee dat de school hier weinig aan durft omdat het meiden zijn die een bepaalde achtergrond hebben en hun ouders erg bemoeizuchtig zijn.

He, dit slaat echt helemaal nergens op!
wat die meisjes doen is vreselijk.
een x iets naar je schreeuwen over een arrogante kut kop kan nog, maar wat ze nu doen is niet normaal. ik vindt het van school ook echt erg laf, dat ze er eigenlijk helemaal niks aan durven of willen doen. zelf heb ik altijd een grote bek in de klas., dus ik kan me niet echt voorstellen hoe het is. wel snap ik dat het echt vreselijk kut is en dat je niet naar school wilt.
maar ik geef je 1 tip je moet echt naar school gaan. als je thuis blijft hebben ze je te pakken en weten ze je zwakke plek, zeker niet van school gaan want dat is wat ze willen. je moet voor jezelf goed na denken hoe je het wilt en wat je eigenlijk wilt, je wilt niet naar een andere klas, dus wil je liever in deze klas blijven zitten? en je hele verdere school leven als zwart schaapje laten behandelen? NEE NEVER. dat laat je je zelf niet gebeuren, dat ben je niet waard.
als die meiden nog eens wat tegen je zeggen moet je gewoon wat terug schreeuwen. laat ze zien dat je niet bang voor ze bent, laat ze zien dat ze je niet klein kunnen krijgen. je hoeft dat maar 1x te doen vanaf dan negeer je ze. en moet je er niet eens meer aan denken. ik snap echt heel erg dat je je kut voelt maar de simpelste manier is het negeren, ookal doet het pijn. :anguished:?
Wat ook kan is je ouders naar school laten komen, dan moet school wel maatregelen nemen doen ze het daarna nog niet?
dan kan je mischien naar een vertrouwenspersoon gaan op school die het hele verhaal opbiechten en vragen of hij/zij er iets aan kan doen. wat ik me ook afvraag is waarom je vriendinnen niks zeggen? zijn ze bang om die meiden ook op hun dak te krijgen?
ik zit echt te denken hoe je dit moet oplossen, en wil je erg graag mailen als ik het antwoord heb gevonden!
wat ik nu alleen kan bedenken is richt je op je vriendinnen, en richt je op een jongen uit de klas? wie weet worden jullie wel erg goede vrienden. wees niet bang als je een x samen moet werken om naast hem te gaan zitten!
Je moet je niks aantrekken van wat die wijfen allemaal zeggen, ze denken alleen maar hoog.
als je wilt, kun je me mailen en dan krijg je vanzelf weer een mailtje van mij, als ik mischien een tip voor je heb! :ok_woman:

Liefs, en heel erg veel sterkte hiermee.
Floor, floortj-treep@live.nl

sorry, foute email!:blush:
floortj-treep@hotmail.com

je kunt me mailen! :sob::muscle:

Mentor.

Volgens mij zijn die bitches super jaloers op je. En wtf, hoe kinderachtig, aan je haar trekken?

Bij mij in de klas zit ook zo’n bitch, maar daar trek ik me niks meer van aan. Dat zij nou zo zielig is, heeft niks met mij te maken.

Ach meid!
Lekker laten lopen, zulke trutjes zul je nog vaker tegenkomen.
Gewoon niet op reageren en lekker je ding doen in de klas met die jongens die je al kende.
Af en toe nonchalant voor jezelf opkomen. Zodat je ook wel laat zien dat ze niet met je kunnen sollen.
Maar het moet wel zodanig zijn dat je er niet meer ruzie mee krijgt.
Dus voor de rest negeren en er keihard om lachen. Jij bent slimmer en verstandiger dan hun
Kansloze grietjes.
Zo Jaloers as Hell!

ik zou gaan praten met je mentor/ouders
succes ng meid :ok_woman: