Getinte dagcrème

Ik wil misschien die gekleurde dagcreme van Kruidvat eigenmerk kopen, heeft iemand daar ervaring mee?

xx

zelf maken :grinning:
gewoon foundation die niet glimt goed dekt enzo ( al je eisen) en daarbij dagcreme doen,
marscha heeft ook een filmpje over iets,van minerale foundation vloeibare te maken en zij doet dat ook met dagcreme :wink:
veel succes

ik had dat vandaag gemaakt, alleen niet zo heel goed gelukt xD

Die van de hema werkt primaa! Minstens net zo goed als nivea :wink:

Upje

Ik up dit topic even :slightly_smiling_face:. Ik wil graag een getinte (let wel, net als de ts, géén zelfbruiner) dagcrème die niet hetzelfde effect heeft als een foundation, maar wel je huid wat egaler maakt, én die ook nog een beetje je huid voedt. Ik vind foundation iets te veel en dit lijkt me een goede middenweg. Iemand aanraders of juist het tegenovergestelde?:slightly_smiling_face:

Ik mix altijd mijn vloeibare hema foundation met een dagcreme die bij me huid past van de kruidvat.

Ik weet dat je het liever niet wil, maar een bronze poeder geeft je ook een mooie glans.
Als je dan zorgt dat je een beetje goudachtige poeder koopt of 1 met een beetje shimmer/glitter erin dan wordt je gezicht niet dof.
Ik doe het altijd een beetje op mijn jukbeenderen, neus, kin en voorhoofd (plekken waar de zon je het eerst bruin maakt).

Je kan ook gewone foundation met een fijne dagcreme mengen?

Ik heb die van de kruidvad eigenmerk, de lichtste tint. Maar hij is nog te donker en vooral te oranje. Je moet hem wel heel goed uitsmeren en dan is ie verder gewoon prima. Hij zou in de zomer meer bij mijn huidkleur passen

dit is ook een goede site:

http://www.makemeover.org/misverstanden_over_foundations.htm