Getinte dagcrème

Ik ben op zoek naar een goede getinte dagcrème. Ik wil echt een mooie, glanzende huid en met poeder lijkt je huid vaak zo ‘dof’ vind ik. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Voor diegenen die niet juist weten wat het is, het is dus gewoon een dagcrème met een kleurtje, maar géén zelfbruiner! Een getinte dagcrème was je er zo weer af. Weten jullie een goed merk?

xxx

nivea

indd ,nivea!

Nivea Young heeft zoiets.
Vind het zelf niet fijn, doe er liever foundation overheen. Kun je beter verdelen.

Bedankt alvast!

niveau young beautiful idd.
maar dat heb ik zelf ook en het is echt niet fijn!
Je krijgt vlekken, je kan niet goed verdelen enz.

ik had die van nivea young beautiful ook. En ik vond hem dus echt NIET fijn. Je krijgt er meteen zo’n foundation kop van! Terwijl het wel gewoon mijn huidskleur was. Ook gaat ie op het midden van de dag vlekken, en dat ziet er al helemaal niet uit. Dus ik raad hem niet aan…
Verder weet ik eigenlijk geen andere getinte dagcrèmes, dusja. ;]

ik heb dus totaal geen last van die vlekken etc. je moet gewoon niet teveel gebruiken en heel goed uitsmeren.

Nog andere dan Nivea? Mag ook gewoon iets zijn waar je een mooi kleurtje van krijgt.

Up

Hema heeft dat volgens mij ook. maar weet niet of die goed is

nivea young die is idd goed , heb ik zelf ook.

Van Clarins. Die is echt super mooi. en je ziet niet dat het een foundation is

ik gebruik getinte dagcreme van etos…
goedkoop, ruikt lekker en werkt nog ook!
Van nivea word mn huid helemaal rood en prikkelig… =(

.

Ik zag dat het kruidvat huismerk er ook 1 heeft, maar weet niet of die goed werkt.

Ik zou iig GEEN Nivea nemen, slechte ervaringen mee. Ik had heb opgedaan met een vriendin [we hadden ergens een tester gekregen], ten 1e we leken wel een stelletje bosnegers. Ten 2e je krijgt die tint niet goed meer weg als je het er eenmaal op hebt gesmeerd, als je ontevreden bent met het resultaat is dat niet erg fijn. Ten 3e toen we het er eindelijk af hadden gekregen hadden we óveral rode vlekken.
Oftewel, ik zou het van een wat beter merk kopen ;].
Nivea is sowieso heel kut en slecht.

idd.

Hema heb ik, die werkt echt super!