Getest & gekeurd : Nivea volume sensation

http://imagesa.ciao.com/inl/images/products/normal/008/product-1318008.jpg

Dus ik was aan het bladeren in de cosmopolitan, waar ik samples vond van Nivea : volume sensation shampoo.
Dus for all you girls who need the volume heb ik hem getest.

Beloofd :
Meer volume voor elk haartype
Het voelen van meer volume, al tijdens het wassen!
Het haar niet te verzwaren
Natuurlijke zachtheid.

Hoe de test verliep :
[i]Wat me als eerste opviel is dat hij best lekker ruikt. Ik heb een beetje gebruikt , ongeveer zoals één euro en ik heb best lang haar.
En het was meer dan genoeg!

Dus belofte 1 was dat je meteen het volume voelt. Dat is inderdaad waar. M’n haar voelt meteen dikker en zachter aan. Alleen de zachtheid voelt raar aan, niet echt natuurlijk.

Ik besloot dan maar m’n haar te föhnen. Meteen merkte ik dat m’n pony inderdaad méér volume had en zacht was. Maar nog altijd ‘raar’ zacht.
Ook is m’n haar nu helemaal niet zwaar.[/i]

Dus deze shampoo maakt waar wat hij belooft!
En dan zijn wij tevreden.

Rating : 9
btw is er ook nog de balm , voor optimaal effect.

Dit topic is om jullie te helpen, wie zeurt : het rode kruisje bevindt zich in de rechterhoek van je scherm.

Dankje, die zocht ik.

altijd wel eentje die bijdehand wil zijn hè?

:roll_eyes:

Ik kan hem niet vinden :C

Bij mij is ie blauw xD
Want ik heb een gepimpte google chrome.

hoe pimp je die? =D google chrome is zoveel fijner

Ga naar dat moersleuteltje, klik op opties, dan op persoonlijke items, en daar zie je een knopje met thema’s ophalen. Daar kan je er eentje uitkiezen :grinning:

En je kan ook op Google zoekopdrachten geven voor hele coole, zoals een simpsons uitgave. Maar toen ik die installeerde deed mijn Google chrome heel vreemd, verkeerd geïnstalleerd ofzo x]

Niet echt pimpen natuurlijk, maar misschien dat je zelf goed bent met javascript ofzo, en dat je het dan zelf aan kunt passen :slightly_smiling_face: ?

Jeetje waarom zeuren jullie allemaal zo over dat rode (of bij sommige dat blauwe) kruisje. Als je daar zo graag over wil praten, maak daar dan een speciaal topic voor aan en doe het niet in een topic over shampoo.

Maar goed, even on topic. Het lijkt me eigenlijk best wel fijne shampoo. En mijn shampoo is bijna op, dus misschien dat ik die wel ga kopen :slightly_smiling_face:

yay danku!.

nivea :bowing_man:

Het is idd een fijne shampoo, je voelt het echt. Ik had ook een tester ;]
Die balm is ook best fijn (ook tester).

okeee, nice :slightly_smiling_face: hoe duur is 'ie?