getatoeerde oogpotlood

Hi dames.

Ik zit eraan te denken om oogpotlood te laten tatoeren.
Nou is mijn vraag of een van jullie hier misschien ervaring mee heeft.
Als je de eyeliner boven je oog laat tatoeren krijg je een verdovend zalfje, ik vroeg me af of zoiets ook gebeurt als je het onder je oog wil.

Ik ben het namelijk een beetje zat dat oogpotlood altijd uitloopt of vervaagd, en het is natuurlijk super handig :grinning:

ieh, lijkt me heel eng.

idd

maar, eigenlijk best slim idee… maar kzou het nooit doen xD ik doe mijn make-up niet elke dag hetzelfde… experimenteren is veel leuker ^^

up!

Ondanks het verdovende zalfje lijkt het mij toch ontzettend zeer doen! ö

mijn moeder heeft dat haha, heel subtiel op het bovenste ooglid omdat ze dat niet mooi zelf kon elke ochtend en het resultaat is echt natuurlijk, helemaal niet tattoo-achtig :grinning:

Lijkt mij inderdaad best eng en pijnlijk… :’)
En je kan ook niet zeggen als het gaat vervelen : oh, laat ik een ander kleurtje op doen… :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik zelf zou het niet doen, maar als jij het zelf wel wilt doen, waarom niet he?

Dat is toch hetzelfde als permanent make up?

dat is toch ideaal?

vreselijk

Ja en nee. Ik heb even informatie opgezocht :slightly_smiling_face:

Voordelen
* Je hoeft niet elke dag weer dezelfde handelingen te volgen
* Het scheelt s’ochtends een hoop tijd
* Je ziet er nooit kaal uit
* Voor brildragers is er geen gedoe meer met make-up opbrengen door slecht zicht
* Geen allergieën voor normale make-up
* Schoonheidsfoutjes kunnen gecorrigeerd worden

Nadelen
* Permanente make-up kan uit de mode raken en dan zit je er toch nog aanvast
* Je zit er aanvast ook al vindt je het niet meer mooi
* De kleur verzwakt pas na vijf jaar
* Het is niet geheel pijnloos
* Er zit een prijskaartje aan
* Er kunnen verkleuringen ontstaan die dan weer bijgewerkt moeten worden

Mijn moeder heeft het al heel erg lang…
Eigenlijk zolang ik me kan herinneren, ze heeft wenkbrouwen, boven oog en onder oog.
Ik weet niet meer precies hoe het gedaan wordt, maar je moet het wel zo nu en dan bijlaten tatoeeren want bij mijn moeder is het nu zo groenachtig zoals een tattoo op de rest van je lijf na een hele lange tijd ook wordt.

Ik zou me er wel eens goed overnadenken, je krijg het nooit meer weg als ze uitschieten ofzo…

Een oudere vriendin van mij heeft dat. Je ziet helemaal niet dat het getatoeëerd is.
Het lijkt me erg handig maar ook wel een beetje eng… En je moet volgens mij ook om de zoveel tijd terug komen…

Ik zat er ook over na te denken …
Totdat ik iemand zag waar het mislukt bij was o.O
(het lijntje boven het oog zat te hoog)

ik wil het niet haha

mn stiefma heeft het… het lijkt gewoon oogpoltood, en geen tattoo. :slightly_smiling_face:

Het lijkt me verschrikkelijk. Je zit er de rest van je leven aan vast, en je hebt nog geen idee van hoe je leven er over 20 jaar uit ziet. Daarbij zit het bij je oog, dus echt onopvallend is het ook niet, mocht er iets gebeuren waardoor je het niet meer wilt, of waardoor het niet meer acceptabel is dat je tattoo daar zit.
En daarbij, ik vind het een beetje zielig dat mensen make-up nodig hebben. We zijn mooi zoals we zijn hoor. Dat we er dan soms iets op gooien, oké, maar permanent, da’s echt een no go voor mij. Maar je mag het natuurlijk zelf weten, het is jouw lijf/leven.

Mijn lerares Sociale Wetenschappen heeft dit pas ook laten doen.
Ze is er wel tevreden over, alleen loopt ze nu nog rond met opgezwollen ogen x’P
Maar dat gaat na een tijdje wel weer weg.

Mijn tante doet het altijd zelf, doodeng

zou ik egt noooiit doen … je zit er gelijk aan vast

plaatje

http://www.skinspirations-info.com/images/upload/permanent.makeup.before.and.after.jpg