Get Well Soon mandje voor vriendje die ziek is?

Mijn vriend is nu al ongeveer twee weken ziek en hij is ook gewoon echt zichzelf niet meer. Hij werkt nog wel gewoon door enzo omdat hij geen zin heeft om op bed te liggen.

Dus ik dacht laat ik een “Get Well Soon” mandje maken om hem een beetje op te vrolijken (hoop ik dan). Ik weet alleen niet wat ik er in moet stoppen…
Ik heb al thee, honing voor in de thee, misschien dropjes ofzo…

Mijn vraag is of jullie misschien nog iets leuks weten? Of dat dit idee sowieso wel leuk is en niet… stom ofzo? haha ik ben niet zo goed in cadeautjes je kent het wel!

Thank You!

Ik vind het wel lief! Misschien fruit dat hij lekker vindt (aardbeien!), chocoladereep, cd, dvd, boek, badschuim…

Ik zou zijn favoriete fruit erin stoppen, een tijdschrift die hij graag leest, leuk dvdje… zoiets :slightly_smiling_face:

Jaa fruit kan ik er wel instoppen ja! En het is een echte jongen haha meer bezig met zijn auto dan met tijdschriften of boeken enzo… Een dvdtje kan ook wel ookal heeft hij al heeel veel gezien. Oeeh ja badschuim!

Nog meer tips?

een bon om pizza tebestellen

Misschien masage olie?

misschien bonbons en wat fruit enzo xd
En zijn lievelings tussendoortje (A)

Misschien kan je bij een speelgoed winkel een bouw pakket kopen om zo’n auto in het klein te maken? :slightly_smiling_face:

van die hartlollies:

http://www.snoep-it.nl/shop/images/hartlollie.jpg

Misschien een leuke film zodat hij verplicht op bed moet liggen (om met jou) film te kijken

haha, goede!

En een heeeeel lief kaartje er bij ^^

Dat is lief van je zeg!
Stop er idd wat lekkers erin zoals fruit. Iets wat hem niet nog zieker maakt =’] Misschien zou je ook een klein cadeautje erin kunnen doen?

[i]Ik vind het echt een super lief idee van je!
zeker weten gewoon doen.

ik zou er nog een klein kadotje in doen, een kaart met een lieve tekst
en fruit voor de vitamientjes natuurlijk haha(A.)[/i]

Alsie zoveel met zn auto’s bezig is, kun je er misschien ook iets van een auto tijdschrift in doen ofzo.
Ik vind het wel een leuk idee! :]

Nu wil ik ook dat mijn vriendje ziek is :frowning_face:

Bedankt voor de reacties! Heel lief =)!
Oeeeh jaa die massage olie ga ik zeker halen haha!

massage olie en een tegoed bon van een massage van jou haha (ff snel cursusje volgen).
ga zelf bonbons of iets lekkers maken! brownies ofzo, dat vind ie zeker leuk als je zelf iets maakt!

Wat lief zeg!
Wat hierboven allemaal staat zijn wel goede ideeën.
Ik zou er als ik jou was niet meer te lang mee wachten, want dan is hij misschien al beter en dan kom jij nog met je mandje aanzetten.

En chocola? Troost altijd :relieved: