get ready for summer APP GROEP

Heei!

Het lijkt mij een erg leuk idee om een app-groep aan te maken op Whatsapp, waarin we elkaar dagelijks motiveren aangezien ik 24894x vaker op mijn mobiel te vinden ben dan op girlscene en ik denk ik niet de enigste ben misschien ook wel

Dit is een beetje wat ‘de eisen’ zijn:

• Als de groep net wordt aangemaakt, even vertellen waarom je een summer body wilt, hoe je dit wilt doen en wat je motiveert, that’s it
  • Ohja, vertel ook even als je ergens last van hebt dat de get ready for summer iets kan vertragen
    - Begin elke dag vertellen wat je van plan bent (zo heb jij alles op een rijtje & wordt je door andere ook weer herinnert)
    - Vertel wanneer je gaat sporten of als je net gesport hebt (Dit geeft je een trots gevoel & je wordt door andere ook weer herinnert)
    - Aan het einde van de dag vertel je of je je aan je plannen hebt gehouden (Je zorgt meestal wel dat je je plannen af hebt, zodat je je eventueel niet hoeft te schamen(nergens voor nodig, maar dit loopt vaak zo!))
    - Stuur ook dingen dat jou motiveert of lekkere, maar gezonde recepten :relieved:
  • Wees eerlijk, naar jezelf en anderen en over anderen
    - Ofc hoeft het niet alleen maar over eten en sporten te gaan, maar een gezellige, leuke groep, waarin je samen werkt aan je summer body !

Elke dag wordt dit dus verteld en als mensen uit de appgroep niet reageren kan je ze ook nog speciaal aanspreken, niet als dreigement, want daar doen we niet aan, maar als motivatie!
Ik dacht misschien dat je met een stuk of 12 mensen in een groep gaat, zodat je ook een band krijgt met iedereen, want dit gaat niet als je met z’n 40en in een groep zit.

Je nummer kan je hier in de reactie’s zetten, maar omdat ik dat zelf ook niet zou doen, zal je het vast fijner vinden om even een privé-bericht sturen, wat ofc kan!
De groep wordt dinsdag 12 mei in de avond aangemaakt.

Seeyou! :couplekiss_man_woman:

Wat een leuk idee! Ik ben in! Hoeveel mensen doen er al mee? Want met weinig mensen is het ook niet echt leuk :slightly_smiling_face:

Er is een algemeen topic voor het opzetten van whatsappgroepen.