Get him into it?

Oké here is the deal, Ik heb een hele lieve vriend. Hij houd van knuffelen en eigenlijk is hij gewoon alles wat je van een lieve jongen kan verwachten. Maar ik ben het niet gewend om niet meteen te merken dat hij ‘meer’ wilt. Hij neemt namelijk vrij weinig initiatief. Ik weet niet of hij onzeker is of iets maar ik zou hem graag een beetje duidelijk maken dat ik het wel leuk zou vinden om weer eens ‘sex’ te hebben. We hebben het wel is gedaan (vaak als we bij elkaar sliepen na het uitgaan) maar dat is nu alweer bijna 3 weken geleden en ik vind het toch wel een beetje raar worden. Misschien vinden jullie me wel sexverslaafd. Maar ik ben het gewoon niet echt gewend om zo lang niets te doen. Hoe daag ik hem uit?

Ik vind je niet raar als je na 3 weken weer seks wilt hoor. Bij mij begint het na een paar dagen wel weer te kriebelen als ik bij hem ben :slightly_smiling_face:

Als ik m’n vriend zoiets duidelijk wil maken, zoen ik hem gewoon, ga met m’n handen onder z’n shirt, streel z’n lichaam, kus in z’n nek, schuif z’n shirt wat omhoog over z’n rug om aan te geven dat die wel uit mag, etc.
Hier gaat hij gewoon altijd in mee, en zo doet hij het ook bij mij. Dus ik neem aan dat het ook wel werkt bij jouw vriend :slightly_smiling_face:

-

Mijn vriend neemt ook weinig initiatief, maar dat betekend niet dat hij het niet wil! Gewoon strelen en kleren uittrekken, dan heeft hij de hint ook wel door!:stuck_out_tongue:

Dit dus. Werkt bij mij altijd.

Nee ik vind het ook helemaal te begrijpen :slightly_smiling_face:

-Zijn nek kussen
-Oorlel kussen, zachtjes bijten
-Hem gewoon kussen en zachtjes op zijn lip bijten
-Knopjes van zijn hemd losmaken
-Over zijn lichaam wrijven

haha dat is toch niet raar! :slightly_smiling_face: maar idd, wat hier boven gezegd wordt. Gewoon initiatief nemen!

dat is toch niet raar :stuck_out_tongue: mijn vriend is 6 weken weg en na anderhalve week begint het alweer te dagen haha. ik zou gewoon een beetje hem gaan uitdagen. met kusjes en likjes enzo. een beetje aan hem zitten en een beetje kleffen mag haha.
als hij op een geven moment zegt van stop nu maar dan weet je dat het niet goed zit. maar ik denk dat je vriend het ook wel weer eens wil maar misschien dat hij niet goed durft ofzo?
you go girl :wink:

Wrs is hij zo iemand die weinig initiatief neemt! Maak gewoon z’n broek open en dan begrijpt hij de boodschap wel.

ik heb hier totaal geen last van. maar ik zou hem gewoon een beetje uitdagen wat de rest hierboven ook al zegt.

Wow, hij is denk ik heel nerveus ofzo, als jullie het alleen na het uitgaan doen! Als je goed met hem kunt praten zou ik tegen hem zeggen dat het je opvalt dat hij weinig initiatief neemt, en vragen waarom? Anders blijf je je dat misschien wel afvragen ondanks dat je hem hebt verleid haha!