Get closer to him.. Tips..?

hebben jullie ooit een jongen ontmoet, waarvan je dacht; oke hij is onbereikbaar voor mij?
ja vast wel ooit :wink:
ik dus ook.
mijn vraag is dus of jullie goede tips hebben, om dichterbij hem te komen, zonder dat hij me irritant gaat vinden. zijn nummer en alles heb ik al, ik ken hem heel goed en hij mij ook. maar om hem als vriendje te krijgen lijkt voor mij onbereikbaar.
tips hoor ik echt graag.
als ik whatsapp doet hij bot of reageert hij niet… ik wil hem toch dus reacties zoals ‘vergeet hem dan, dan is hij je niet waard’ helpen niet :$$ want hij is wel heel aardig maar heeft waarschijnlijk geen zin in me. hij is ook bijna nooit online maar kijkt wel meteen als hij een bericht krijgt. ik wil graag steeds dichterbij komen en ervoor zorgen dat hij me weer mag en na een tijdje meer dan me alleen maar mag…
en ik hoop eerlijk gezegd een beetje dat ik niet van die cliché tips krijg van; ga steeds meer met hem whatsappen enzo. ik hoop echt dat er ergens een tip tussen zit waarvan ik denk van; HellYeah dat kan nog wel eens gaan werken :grin:
alvast superbedankt! x :kissing:

Deze ga ik volgen!

Ik probeer het altijd met humor, dat werkt heel goed,
maar na een tijdje is dat ook niet leuk meer en wil je toch wel eens een serieus
gesprek voeren…
Ik ga nog even verder na denken :slightly_smiling_face:
Succes!

Ga hem alsjeblieft niet stalken want dat werkt negen van de tien keer averechts. Je zou kunnen gaan voor de directe aanpak: het hem vragen of hij zin heeft om keer wat af te spreken? En anders… Zit hij in eenzelfde vriendengroep? Dan zou je met zijn allen kunnen afspreken en wat meer toenadering zoeken naar hem? Verder vind ik het wel moeilijk om tips te geven, aangezien hij zo bot doet tegen je. Ik had allang gezegd: toedeloe dan. Maargoed, that’s me. Evengoed succes! :slightly_smiling_face:

ik vond een jongen super leuk, en ook hij leek onberijkbaar voor mij, op school praatte ik gewoon met hem als vrienden op whatsapp deed hij ook weleens bot tegen me of reageerde niet, ik heb de moed maar opgegeven en een half jaar geleden begon hij tegen me te praten op whatsapp en bleek dus dat hij me leuk vond. ga hem dus niet stalken via whatsapp want dat heeft totaal geen nut, doe gewoon normaal tegen hem en misschien kun je een beetje flirten? liefde moet immers wel van 2 kanten komen…

wauw bedankt! daar had ik nog niet aan gedacht x

ik app hem ook nooit meer en heb gezegd dat ik hem met rust laat, dat vond hij blijkbaar fijn, maar na een tijdje miste hij het volgensmij want hij begon 10 minuten geleden tegen me te praten terwijl hij echt nooit uit zich zelf tegen iemand begint. fijn!
ik ga op school maar gewoon inderdaad een beetje flirten ja,
en dan zie ik wel verder of hij nog een keer tegen me begint te praten.
bedankt! x

oke ik zal ook proberen een beetje met hem af te spreken met vrienden en zo dichter bij hem te komen, in ieder geval wij zitten in 2 kleine VWO klassen ( ieder in de andere klas ) waar we redelijk vaak projecten samen moeten doen met de andere klas enzo dus dat komt wel goed denk ik!
misschien dat als hij me vaak ziet hij vanzelf wel eens een keer anders over me gaat denken … :slightly_smiling_face:
bedanktx

fijn dat hij tegen je ging praten, ik hoop voor je dat het lukt om dichterbij hem te komen (: