Gestresst voor vanavond

Vanavond komt zoals elke week, mijn crush bij mij. Wat altijd heel gezellig is en leuk. Hij heeft tegen zijn vrienden gezegd dat hij me leuk vind en dat hij dat me vanavond gaat vertellen etc.
Ik wist dat al wel want hij heeft me gezoend, maar ik heb toen weggedraaid.
En vanavond wil ik dat dus echt niet doen, het probleem is: ik ben echt bang om te zoenen.
Mijn ex heeft me een keer heel wild aangevallen zegmaar en nu wijs ik iedereen af die te dichtbij komt.

Heeft iemand misschien advies of tips voor mij? :flushed:

Je kan het tegen hem zeggen.

Inderdaad ik zou het ook tegen hem zeggen, dan kan hij daar rekening mee houden. Anders denkt hij nog dat je niks met hem te maken wilt hebben ofs.

Gewoon zodra hij het probeert iets zeggen van; ‘wacht even, ik vind dit heel eng’
Dan stelt hij je vast wel gerust en doet hij rustig aan. Als hij het niet weet, kan hij er ook geen rekening mee houden.

ik zou het zeggen als ik jou was.

gewoon doen wat goed voelt, je zou eventueel ook wat kunnen opzoeken op internet. ik kan me heel goed voorstellen dat je niet tegen hem zou durven zeggen dat je niet weet hoe het moet. maar als hij je echt leuk vind zou hij dat moeten accepteren, dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent. maar als je het wel wilt, maar het eng vind en niet durft te zeggen, het is niet zo moeilijk en je moet gewoon doen wat goed voelt en wat je fijn vind. het is niet zo’n big deal als wat iedereen er van maakt.
succes, xx.

Ik zou het wel zeggen, dan kan hij er rekening mee houden en dan voel je je ook meer op je gemak.

Hoe is het gegaan? :slightly_smiling_face:

Hij had een koortslip :bored:

Heb je het er niet meer met hem over gehad?