Gestreepte trui van H&M

Ik heb deze trui van de H&M vandaag binnen gekregen:

http://files.hm.com/media/products/895/ML895_0335_040R_74614.jpg

in deze kleur:

http://files.hm.com/media/products/895/DXL865_74614_08016_38_8620.jpg

ik vind hem heel leuk alleen ik weet niet hoe ik hem moet combineren zonder dat hij heel saai word zegmaar. niet gewoon trui, skinny sneakers ofzo
als ik hem niet goed kan combineren dan stuur ik hem gewoon terug maar dat liever niet!
hoe zouden jullie heb combineren?

met een zwarte legging eronder?

mooie hoge laarzen en een legging?

Ja daar dacht ik zelf ook al aan alleen moet er niet nog wat op die trui? want anders is hij misschien een beetje saai

Gewoon accessoires als je hem saai vindt…?

gewoon boven een maillot of panty, en opvallende schoenen. en dan met een mooie tas en zwarte wolle sjaal, dan is het wel leuk hoor! :slight_smile:

jegging, enkellaarsjes met hak, lange ketting

leuke trui!
is hij alleen niet wat te kort met een legging of panty?
ik zou er denk ik zo’n 7-euro rokje onder doen van h&m als je die hebt.
en dan met een witte of grijze circlescarf.
of een grijze blazer of lang vest en een ketting.
of misschien een panty en dan grijze overknee sokken erover,
áls je daarvan houd tenminste.

Ik denk dat je de rest van je outfit beter rustig kunt houden, doe er anders idd gewoon wat accesoires bij, maar niet in 10 verschillende kleuren :slightly_smiling_face:

Ik heb hem nu aan maar dan in donkerbruin met lichtroze! Ik heb ballerina’s, een legging en een circle shawl met grote oorbellen. Dan is ie niet saai hoor vind ik!

In ieder geval geen riem, gewoon een mooie (zilveren) ketting of eventueel een mooie broche. En dan met een maillot en enkellaarsjes met een hak.

Ik heb er een riempje om omdat hij heel wijd is en dan valt hij mooi een beetje over dat riempje heen, rokje eronder, legging en stoere boots.
Veel complimentjes op gekregen!

grote oorbellen
veterboots
maillot
armbandjes
simpele ketting of circle scarf

voila

precies!

Een leuke sjaal erop, alhoewel het daar nu nog te warm voor is

bedankt voor de reacties!
ik denk dat ik hem met een zwarte witte circle scarf (van me moeder:P) aandoe met een dun riempje en tregging en enkellaarsjes en wat armbanden
:flushed:

circle scarf, panty en brogues.

ahh ik wil die ook,
maar ik vraag me af hoe wijd ie valt??
want op dat plaatje zie je wel dat ie bij de linker oksel wijd valt, maar bij de rechter?

@Iamsas

Nee hij valt niet heel wijd maar van onder is hij gewoon strak zegmaar en ook bij de hals is hij strak zegmaar, niet dat hij over een schouder valt ofzo.

ik had hem ook al besteld :slightly_smiling_face:
krijg hem half oktober
hoe lang is die ongeveer ?