Gestreepte trui van de H&M

Ik heb deze geweldige trui van Kroko overgenomen, maar het wijde, dat houd me tegen om 'm aan te doen. Als ik er een riem om doe dan zit ie aan de onderkant raar. Terwijl de maat goed is, iemand leuke ideeen? Ik heb al een paar foto’s gezien in het topic met wat je aan hebt, maar zo doe ik het al, op een 5euro rokje! (:

http://i55.tinypic.com/scgmky.jpg

Is ie oversized?

Gewoon zonder riempje met een mooie donkere skinny en leuke hakken misschien?

Hij staat aan de achterkant zo wijd, zegmaar. Dat ziet er apart uit.

ik heb geen colbert :’)

ik zou wachten tot het wat lekkerder weer is en er een leuk licht gewassen shortje onder aan doen met bruine sandaaltjes :slightly_smiling_face:

Ik doe heb aan over een zwarte jegging. Heb de blauwe met witte strepen. Ik vind persoonlijk riempjes over zo’n oversized trui heel vreemd staan…

Nou, het kan met alles wel… 5 euro rokje, skinny jeans, shortje, … Uiteindelijk is het een redelijk basic ding.

Ik vind een riempje rond zo’n oversized trui ook een beetje gek, dan is het ‘nut’ van het kopen van een oversized trui weg. Mijn ervaring is dat ze het leukst zijn zonder riempje, maar dat ze eigenlijk alleen maar staan bij redelijk lange mensen met een wat kleinere cupmaat.

Zelf trek ik ze om die redenen niet aan :’)

EDIT: Misschien gewoon een klein bruin cross-over-tasje erbij dragen? Door de band van het tasje zal de trui automatisch wat dichter tegen je lichaam gehouden worden. En is het iets minder wijd.

Ik zag laatst een meisje op school met die trui en ze had hem gewoon op een skinny met laarzen. Verder niks. En het stond haar wel leuk :]

gewoon op een skinny idd.

wow driedubbel :’)

ik heb de blauwe met witte strepen, en ik draag hem altijd op een jegging met een riempje, zonder ziet hij er een beetje vreemd uit vind ik.

ah mijn vriendin heeft die oog,
ze draagt hem heel leuk, met zo’n losser zwart vlechtriempje zegmaar
en daar een zwarte legging/tregging onder
staat echt leuk

skinny jeans eronder lijkt me het mooiste

Als je geen riempje hebt, misschien IN een broek? ik weet het ook niet echt…

skinny jeans donker/ misschien licht?
pumps
leuke sieraden (armband, oorbellen, zou geen ketting doen.)

Ik vind het heel leuk als je hem aan doet op een hele strakke broek (Lijken je benen ook heel slank) paar mooie hakken, grote mooie tas, en een heel simpel zilver wat langer kettinkje met alleen een horloge, ik zou het simpel houden. Maar ALSJEBLIEFT doe er geen riempje omheen, dat moet je niet doen met oversized truitjes waar een band onder zit vind ik!

die heb ik ook haha!
gewoon skinny jeans en hakken en wat
sieraden zoals iedereen al zegt!