Gestreept rokje H&M

Ik was helemaal happy met het welbekende simpele H&M rokje wat ik had besteld, maar toen ik em eenmaal in handen had, dacht ik: waar moet ik em in hemelsnaam mee combineren? Het is toch wat moeilijker dan ik dacht XD

http://files.hm.com/media/products/A01/DXLA01_82926_76001_34_3382.jpg

Dus, hebben jullie nog tips?

(en met tips bedoel ik dus niet: oh dat kan overal bij of dat is toch logisch enz enz)

met een wit of zwart topje\shirtje :wink:

Ja, met een wit of zwart shirt, maar ik draag er meestal een andere kleur blazer/vestje bij

Hij is echt heel leuk, maar ik zou het met een zwart topje of juist wit en dan met een blazer of wit spijkerjasje en gewoon veel sieraden.

• Gekleurd strak shirtje, zwart vestje/blazertje.
  • Wit/zwart strak shirtje met gekleurd vestje.

ik zou het juist met een felle kleur combineren (’:
petrolgroen topjeeee?

Basic:

• Wit topje met zwart vestje
  • Zwart topje met wit vestje
  • Zwart topje met rood vestje

Een beetje anders:

• Topje met horizontale of diagonale streepjes in zwart-wit
  • Topje met horizontale of diagonale streepjes in rood-wit

ik zal er een effen shirtje op dragen. niet iets met strepen / stippels / bloemen enz.
je kan er een zwart, een wit of een rood shirtje op doen. misschien is een wit shirtje met een rood vestje ook wel heel leuk!

Wit/zwart hempje met spijkerblouse?

Super goede ideeën! Bedankt voor de tips meiden! :kissing:

dat rokje heeft mijn zusje ook (maar dan roze-zwart) & ze had het super leuk gecombineerd met zwarte uggs, lichtroze legging, roze shirtje, zwart vest/colbertje & wit horloge. Misschien kun je ook zoiets doen?

dat rokje heeft mijn zusje ook (maar dan roze-zwart) & ze had het super leuk gecombineerd met zwarte uggs, lichtroze legging, roze shirtje, zwart vest/colbertje & wit horloge. Misschien kun je ook zoiets doen?

Een wijder shirt en een riempje of een top met shrug (of wijdvallend vest)

Spijkerblouse is denk ik ook heel leuk ja :grinning:

Zou het persoonlijk niet met zwart en zeker niet met wit topje boven doen, dan ben je zo zwart wit :stuck_out_tongue: Een effen donkergrijze/donkerblauwe (wijder) shirt lijkt me mooier en met stoere enkellaarsjes eronder. Haha, nu wil ik dat rokje ook! :slightly_smiling_face:

@Butterflytjuh Ik ben het met je eens, daarom vond ik het ook moeilijk! Ik ben al snel bang dat ik te zwart/wit ben zegmaar :wink: Maar met al deze tips kom ik een heel eind!

Een zwarte top, of iets roze?
Iets bruins zou ik niet doen. Een andere felle kleur is ook leuk!

Ik zou er een gekleurd topje overheen doen(roze/rood/groen whatever =D), en eventueel zwarte cardigan/blazer en legging/maillot
Good luck!

Het kan met heel veel denk ik wel :slightly_smiling_face:
Met felle kleuren vind ik het zelf denk ik wel het leukst…

Uh. Ik combineer dat ding echt met alles… Vind het het makkelijkste rokje in mijn kast. :")

Ik combineer hem zo:

• Wijdvallend zwart shirtje er onder/in
  • Zwarte stipjespanty (H&M, Zo’n half doorzichtige met donkerzwarte stipjes er op)
  • Zwarte overknee sokken.
  • Grijze hakken of witte lage All Stars

Vind het zo nét even anders gecombineerd, omdat je wel twee printje bij elkaar hebt maar door de overknees maar iets van 10 cm van de stippels ziet.
Hopelijk heb je hier was aan (: