Gestraight/Relaxed haar Topic.

Heeft er iemand ervaring met je haar straighten/relaxen?
Voor de mensen die niet weten wat het inhoud: je haar word eigenlijk ontkrult met een chemisch goedje.

Mijn ervaring is dat het vreselijk is. in het begin is het mooi maar wanneer je je haar hebt gewassen, is het heel lelijk en droog. het pluist ook heel erg en je haar is gewoonweg dood. Ik kan er bijna niks mee dus stijl ik het welke week gewoon met mijnstijltang. het moet er uitgroeien en het is nu 11 maanden later dat ik het gestraight heb, ik moet dus nog 2 jaar en een maand wachten totdat ik mijn eigen krullen weer heb.

up

upjee

oke, waarom krul je het niet met een krultang? Ohja en als je je krullen weer terug hebt, is je haar niet ineens niet meer dood ofzo hoor…

oke
maar wat wil je nou eigenlijk vragen/zeggen?

jawel, want dat gestijlde groeit eruit. En dat nieuwe haar krult weer, en dat is dan niet gestijld, dus niet dood.

Als jij je haar steeds stijlt dan gaat je haar die nieuw groeit ook dood dus is het misschien geen optie om een weave te nemen? dan groeit vlechten ze je haar en groeit het sneller omdat je er niet mee in aanraking komt en je kapsel zit nog goed ook! maar als ik jou was zal ik dan wel voor brazilianse weave kiezen omdat je daar ook mee kan zwemmen en veel langer mooi blijft.

Maar dat ziet er ineens zo nep uit dan toch?