gestopt

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 topic is genoeg…:slightly_smiling_face:

Zou je me toch nog een advies of tips willen geven? Das namelijk wel fijn… :kissing:

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Dit is niet iets waar JIJ je aan moet focussen.

Wees objectief en ga niet mee in het geroddel in wat de familie zegt. Dit is iets wat die 4 moeten oplossen.
Jammer over je neven en nichtjes maar ik vrees dat je beter gewoon even afstand houdt. Focus je meer op je telefoonverslaving :wink:

13 jaar.

Dit is inderdaad niet iets waar je je in moet gaan mengen. Ik denk dat het verstandig is om je moeder te vertellen dat je er mee zit en dat je graag zou willen dat ze het uitpraten maar veel meer kan je denk ik niet doen.

Dit is inderdaad niet jouw ruzie, dus ik zou me daar niet mee gaan mengen.
Dat gezegd hebbende vind ik het wel sneu voor jou dat jij je neefjes/nichtjes niet meer ziet daardoor. Als jij daar erg mee zit, zou ik een gesprek aangaan met je moeder. Dat je snapt dat ze ruzie hebben, maar dat jij daar nu de dupe van bent en graag met je familie af zou spreken.

:’)

:sob::muscle:

Inderdaad zoals de rest zegt niet in gaan mengen. Je kan het aangeven dat je graag de rest van je familie wil zien, maar niet er tussen gaan zitten. Als het over een paar jaar nog steeds zo is dat ze ruzie hebben kan je misschien wel zelf initiatief nemen. Maar voor nu zou ik het niet doen als ik jou was.

Beginpost weg, slotje!