Hoi meiden,
Ik ben onlangs gestopt met mijn studie. Het was een leuke en interessante studie, maar ik zat er toch niet helemaal op mijn plek. Ook zou mijn eventuele baan niet passen bij hoe ik mijn leven zou willen inrichten na mijn studie.
Maar nu zit ik dus thuis. Ik heb op mijn werk al gevraagd of ik meer zou kunnen werken en dat kan. Alleen dit is sowieso maar rond de 20 uur dus heb ik nog heel wat tijd over. Ik hoef namelijk ook geen lessen meer voor te bereiden etc. En ik wil me ook niet heel erg nutteloos gaan voelen en ik wil ook wel leuke dingen doen, omdat ik me al zo een opgever voel.
Ik heb al een stapel boeken er bij gepakt die ik wil gaan lezen, lijstje gemaakt van series die ik wil gaan kijken en ik kan het sporten eindelijk weer serieus gaan oppakken. Maar heeft iemand nog leuke, creatieve dingen waar ikzelf misschien niet 1 2 3 op kom?
Wat betreft studie ben ik opzoek naar meiden die ook gestopt zijn met hun studie en hoe zij het hebben aangepakt/aanpakken om een goede studie te zoeken. Ik zou hier graag tips voor hebben namelijk, want ik zie even door de bomen het bos niet meer.
Alvast heel erg bedankt .