Hoi allemaal,
Allereerst: mijn account hier is nieuw, maar ik lees al jaren mee hier. Ik heb heel veel dingen opgelost zien worden en hoop dat jullie mij ook kunnen helpen!
Vorige week ben ik gestopt met mijn studie Verpleegkunde. Vorig jaar ben ik uitgeloot voor Geneeskunde en dit was mijn 2e keuze. Helaas geen goede keuze. Hopelijk heb ik dit jaar meer geluk met de loting/toelating.
Ik ben altijd heel erg bezig geweest met van alles en nog wat. Ik was altijd heel erg druk. Ging van de ene hobby naar de andere, school tussendoor, werk… En nu valt die school dus weg. Ik ga niet fulltime werken (die optie is er niet) en de hele dag met mijn hobby’s bezig zijn, dat lijkt het me ook niet helemaal. Het enige ‘moeten’ wat ik nu nog heb is het leren voor de toelatingstoets voor Geneeskunde in België. Hier zit gelukkig ook al aardig wat tijd in.
Het is nu april en pas in september ga ik weer studeren. Ik zoek iets leuks en nuttigs om deze tijd te overbruggen, maar ik weet niet zo goed wat. Ik heb mijn rijbewijs vorig jaar gehaald, en ook een EHBO diploma heb ik. Ik wil graag iets doen wat altijd van pas kan komen, en eventueel leuk op m’n cv staat.
Ik heb een heleboel eisen maar ik weet eigenlijk niet wat ik precies wil. Ik hoop dat jullie iets leuks weten, het zou mij heel erg helpen!
Liefs