gestoorde ex toch nog speciaal...

sorry weggehaald. :blush:

te lang verhaal,
sorry ga geen moeite
doen om dat te lezen

upje voor jou dan

ikj ga er even voor zitten en dan is het leestijd xD :beer:
sorry

Ik heb het gelezen :stuck_out_tongue:
Maar vergeet hem. Ik vind het echt niet normaal wat hij doet. :open_mouth:

respect

ik inmiddels ook, en ik geef je gelijk, dat blijft gewoon zo, het word denk ik echt neit beter, en dat ie met dat wijf het bedinduikt is ook gewoon grof, ik zeg vergeet hem

Moeilijk, maar zo’n vriendje wil je niet. Laat hem los, negeer hem zo ver als je kan. Verwijder zijn nummer, zijn msn, hyves alles. En begin met een frisse start.

lang verhaal joh… maar kheb net zo’n ex en serieus het enigste wat je kunt doen is negeren het was voor mij ook heel moeilijk maar sms hem niet meer ook niet reageren als hij smst en belt en msn weet ik veel gewoon compleeeet negeren en leuke dingen doen met vriendinnen dan vergeet je hem het snelst en ben je er van af er zijn genoeg leuke jongens die je wel met RESPECT behandelen :wink:

Als hij dit allemaal gezegd heeft manipuleert die kerel je behoorlijk. Ik vind alleen niet dat het terecht is dat je het niet pikte dat hij het met een ander meisje deed toen het uit was: het was immers al uit, dan valt hem toch niks te verwijten? Hij is niet vreemdgegaan.
Als jij erin gelooft dat hij zichzelf kan veranderen, kun je hem vergeven. Alleen als hij zo op jou reageert als jij geen seks wil, denk ik niet dat hij respectvol naar je kijkt.

Neeee klopt helemaal… maar het doet gewoon pijn… daar ging het me om… ik zie het ook niet als vreemdgaan … maar het was gewoon de druppel zeg maar…

bedankt voor jullie reacties lieve meidenn<3 en dat jullie de tijd namen om mn mega lange verhaal te lezen haha!

ik heb je lange verhaal ook gelezen, ik snap wel dat het je pijn doet dat hij met een ander het bed indook… als hij je koste wat het kost terug wil/wou, had hij dat nooit gedaan!
ik denk dat je hem het beste kan vergeten!

niet vergeven denk ik

Ga ik ook niet doen…hij heeft té veel dingen gedaan…