Gestolen Fiets.

Met een feest van onze stad was de fiets van me gestolen. Ik heb een heel raar slot. Als ik zo fiets kan ik er hem zo uithalen. Maar nou weet ik wie het heeft gedaan… Ik fiets soms langs het huis kijken dat me’n fiets er staat. En ging een keer over de schutting gluren en toen zag ik hem staan. Die jongen die zit bij ons op school. En dat zusje fietst er nu op. Ik weet 99% dat de fiets van mij is want ik had er een foto erop met vriendinnen. En daar staat nu een afdrukking nog van op. Ik durf hem niet terug te pakken! En ik heb het ook nog niet tegen me’n ouders verteltt… Ik wil hem zo graag terug!

Aangifte doen. zeggen dat je weet waar hij staat. dan halen hun hem voor je op.

Heb je bewijs dat het jou fiets is? reservesleutel ofzo…dan kan je aangifte doen bij de politie. Dan krijg je hem terug.

Ja, er straks weet de school dat ik die jongen heb veraden! En dan ben ik der gloeiend bij! Dan denk ik dat iedereen me in elkaar ramt.

Ik word al kwaad van binnen als ik dit alleen al lees! Aanbellen, het liefst de vader of moeder aanspreken en bewijzen dat het jouw fiets is, door die afdruk van die foto :wink: ! Desnoods neem je je moeder ofzo mee, iemand die kan beamen dat het idd jouw fiets is, dat maakt meestal meer indruk als je een volwassene meeneemt!
Mocht het niet helpen, raap al je moed bij elkaar en pak hem terug, het IS tenslotte JOUW fiets!

Ga naar de politie, geef het aan en dan heb je 'm zo terug.

hoezo. de politie zegt alleen dat ze tip hebben gekregen over die fiets. dat die fiets toevallig van jou gestolen is hoeft nog niet te betekenen dat jij hem ok verraden heeft.

Mee eens.
En wat dan nog? Wil je je fiets terug, of niet?

Hoezo zouden ze jou dan pakken… HIJ heeft jou fiets gestolen toch! Jij staat volkomen in je recht … hij zit fout.

het slot is eraf gehaalt zegt me’n nichtje… Maar ik heb reserver sleutels… Dus ik ga ook even straks zelf kijken.

Zou gewoon naar de politie gaan… Dan gaan ze hem voor je ophalen… En ze zeggen vast niet dat jij hebt gezegt dat ie daar staat hr… :wink: En dan heb je m iig wel terug…

Oké, me’n ouders weten het. Ik ben de nieuwe peter r de vries. Ik ga er langs fietsen. Ik ga dat zusje nu zoeken. Misschien sta ik morgen wel in de krant; meisje heeft gestolen fiets naar 1,5 jaar weer terug gevonden! hihi.

xxx’echt onzettend bedankt.

Mijn fiets is ook gestolen… Ik voel me echt heel kut… want ik ben ook gezakt van HAVO naar theoretisch ik voel me echt niet goed

ik zou juist NIET bij die ouders aanbellen.
het hoeft natuurlijk niet, maar vaak zijn ouders van zulke kinderen ook niet echt aardig/eerlijk ofzo…

mijn vader’s en moeder’s fietsen zijn ook al 5x gejat ofzo -__-

maarja, als je het zeker weet zou ik naar de politie gaan en zeggen dat je anoniem wil blijven ofzo :xd:
en misschien een foto van die fiets maken, en een van thuis meenemen om te laten zien aan politie of te vergelijken.

succes! lijkt me echt kut…

doet me hieraan denken:
mijn neef zag op school eens iemand op zijn fiets wegrijden, toen rende hij de klas uit en heeft ie hem erafgemept :'D

muwhahaha ge-wel-dig verhaal.

tegen je ouders vertellen, zeggen dat ie weet waar die is. naar de politie.

Bel aan en zeg ‘Ik kom MIJN fiets ophalen’. Ik zou het doen, en als ie moeilijk doet meteen aangifte doen.

hmm. het is al sinds eind april geleden dat de starter van dit topic heeft gereageerd. misschien heeft ze haar fiets nu terug?
ik zou graag weten hoe het is afgelopen xD.

Ik liep een gebouw uit naar mijn fiets, zit er opeens een kerel op. Ik natuurlijk panisch dien fiets wegtrekken.
Rent ie terug naar zijn fiets (hij wilde zeg maar omwisselen) en rijdt snel weg, ik er achteraan woedend! Hij had mijn fiets gewoon opengebroken.
Maar hij was fietsend sneller dan ik rennend…
Als ik hem ooit nog zie sla ik hem echt even op zijn muil.
Heel mijn slot naar de **

^whehe je hebt je fiets tenminste nog.
Mijn fiets wordt nooit van mijn leven gestolen, hij is zo knalroze en klein dat niemand dat durft oh en kapot en oud.