Gestoken door een onbekend beest.

Kan die steek ook enorm heet worden?

Koelen en niet aan krabben…

Mijn horzelsteek was wel superheet geworden, en een grote bult/rode plek…en dat koelen hielp (:

Dat heb ik niet zo duidelijk gemerkt. Maar het zal bij iedereen wel net iets anders zijn hoe je lichaam er op reageert.
Als je je zorgen maakt, kan je altijd even naar de huisarts bellen hè. :wink:

Het ziet er niet zo uit als dit; http://www.lymenet.nl/images/erythema-migrans.jpg ?

Een horzel blijft toch zitten als hij heeft gestoken, of niet?

Nee, de steekplek is spierwit en daaromheen knalrood. ;’)

Volgens mij wel.

hallo?

Oke, nouja ik zou het gewoon even in de gaten houden en koelen. (: Dat kan sowieso nooit kwaad. Als het wél lang blijft, dan zou ik wel naar de dokter gaan.

Dat zal ik dan maar eens doen!

Je moet echt naar de dokter gaan. Zeker als het pijn doet en als het in je hals is…

Als je kijkt op google?..
(en dan: Insekten beet, bij afbeeldingen)
*ik krijg hier de kriebels van*

Als je er geen last van heb is het toch niet zo nodig om naar de dokter te gaan en als je het toch niet vertrouw kan je altijd even bellen en dan zal de dokter je wel vertellen of het nodig is dat je langs moet komen of dat er niks is om je zorgen over te maken.

geen spinnenbeet? krijg je een mege bult van echt vies!!! na een paar uur kan je hem uitdrukken… kijk maar is op youtube naar spidebite… mischien lijkt die daar op…

Nee dat zou ik niet doen! Dan ga ik mezelf helemaal bang maken, ik weet niet of jij dat ook doet, maar toch.

2,5 uur later. Ik heb niet meer echt last er van, het is nog wel rood.
Ik dacht ik geef jullie even een update ;’)

Zoiets heb ik in de vakantie ook gehad, toen werd het een wondje, en daarna was het weer weg. Appart.

Je hoeft echt niet voor elk pijntje meteen naar een dokter te rennen, hoor. Meeste dingen gaan vanzelf weer over en als je het niet vertrouwt, bel je gewoon even op.