Gestijld haar?

Ik heb mijn haar net voor het eerst gestijld, maar het ziet er heel nep en pluizig uit. en ik weet niks leuks om ermee tedoen.
weten jullieleuke dingen om nu met mijn stijle haar te doen en miss. iets waardoor het er natuurlijker en minder pluiziger uitziet?

Misschien moet je van tevoren serum erin doen zodat het sowieso minder pluizig wordt, en anders kun je er wax in doen ofzo om wat meer volume en minder pluizig haar te krijgen.
Je kan er ook met de stijltang een beetje slag/krullen in maken.
:slightly_smiling_face: verder geen idee eigenlijk!

Er zijn veel topics waarin je vragen worden beantwoord

Ik gebruik van die spray van de Loreal, in een roze spuitflacon. Heel goed anti-frizz spul.

Ik heb van dat anti frizz spul van de afrokapper. Werkt heel goed. :slightly_smiling_face:
Of biosilk.

en weten jullie nog leuke dingen om te doen met stijl haar?

zo’n ‘bolle’ pony of hoe zeg jedat? dat je pony gewoon achterover doet met een knipje en dat het van voren bol staat. dat vind ik altijd mooi.
ligt er een beetje aan wat voor haar je hebt. Kort, lang, laagjes?

een keer schuine scheiding en droogfohnen is mooi, of losse vlecht
ja je kan er eigelijk zoveel mee

serum of spray gebruiken voor het stijlen :] [doe ik altijd]
Of daarna juist met mouse ofso plat houden?

Is mousse goed om je haar steil te houden? Vooral als ik het steil nadat ik het gewassen heb (na föhnen) gaat het beetje pluizen en gaat het vaak al snel weer krullen :expressionless:

Geen idee, maar ik heb altijd als ik het stijl, dat als ik er serum of spray in doe, anti frizz enzo, dat het haar dan gaat ‘roken’ / ‘verbranden’, is dat normaal? :astonished:

hahaik weethet niet ellen