Gestalkt...?!

Hii,

Ik word al een maand of drie gebeld door een onbekend nummer…
Vannacht weer eerst om 4:37 en toen nog 3 keer daarna…

Het begon op 12 november, het eerste telefoontje om 7:28 (niet een tijd met uitgaan ofz)
meerdere datums:
11 september 6:45
18 september 4:36
28 september 6:24
16 september 3:45
8 oktober 3:15
28 oktober 5:55 (2x)
29 oktober 6:25
5 november 4:37 (4x)

De eerste paar keren dat ik werd gebeld was het stil, ik zei niks en luisterde.
Het leek alsof iemand aan het typen was op een toetsenbord, een heel vaag geluid ^o).

Op een gegeven moment werd ik boos en zei ‘Godsamme wie is dit?’
Eerst geen antwoord en er werd weer opgehangen.
De keer daarna zei hij uiteindelijk Max, ik reageerde daarop ‘ja heel leuk hoor, welke max?! Ik ken maar een Max en daar zit ik bij in de klas… :S’ dus hij zo ja ‘Ik ben Max…’
Ja welke?! er zitten zoveel Maxen bij mij op school. En daar reageerde hij niet op…

Weer een keer belde hij dus ik werd weer boos en zei, flikker een eind op wil je. hij zegt ik moet je wat vertellen, daarna zegt hij, ik ben al een tijdje verliefd op je. dus ik hang gelijk weer op probeerde hij me weer te bellen ik nam niet op…

Dus vannacht wéér, dus ik word er echt chagrijnig van en zeg; Ok ik weet niet wie je bent maar echt tyf een eind op en ga iemand anders lastig vallen.
Dus hij weer’ Ik ben Max dat heb ik toch al gezegd? Dus ik zo weer, ‘ja achternaam? Er zitten zoveel Maxen bij mij op school.’ Dus hij antwoordde’ De Vries’ dus ik zo weer OK.
Zegt hij later, ik wil je wat vragen dus ik blijf stil zegt hij’ wil je met mij neuken’ dus ik hang weer op en echt ik word er stront ziek van…

Heb al gekeken op internet of ik ene Max de Vries kon vinden maar nee…

Ik word er echt helemaal gek van en soms zijn het gewoon doordeweekse dagen voordat je naar school moet, dus niet een stel jongens die denken voor de grap even te bellen.

Me mobiel is tegelijkertijd me wekker dus ik kan hem niet uitzetten…

Enig idee hoe ik erachter kan komen wie het is?!!

Kan ik je het nummer niet blokkeren? Anders naar de politie gaan.

Het is een onbekendnummer, dus ik kan het niet blokkeren…

En als ik uiteindelijk het nummer heb en ik blokkeer het, maar diegene belt me onbekend is dat nummer dan nog steeds geblokkeerd?

politie, diegene valt je toch lastig?

Onbekend niet meer opnemen

Naar de politie inderdaad.

Kan je je provider bellen? Je kan het proberen… Misschien willen zij het nummer blokkeren. Zij kunnen waarschijnlijk wel zijn welk nummer het is.
Trouwens mijn wekker gaat nog steeds af als ik hem uit zet, misschien kan dat ook bij jou, maar weet je het niet?

Naar de politie, melding van maken… Ik heb het ook gehad en ik heb een ander nummer genomen. Ik ook neem nooit geblokkeerde nummers op.

irritant zeg, als het door blijft gaan zou ik je provider of de politie bellen. En ik kan trouwens mijn telefoon op stil zetten, en dan gaat mn wekker gewoon af, misschien een keertje proberen? Kun je in ieder geval lekker doorslapen als ie weer belt…

thanks voor de berichten, het gaat mij er ook om WIE het is, wie denkt diegene wel niet dat hij is om elke x s’nachts te gaan bellen… :S

1, naar politie gaan. 2, koop een wekker en ben van het gebel op ongewenste tijden af. 3, neem onbekende nummers niet op. 4, ga naar de receptie/schoolhoofd/wie dan ook om te kijken of er een max de vries op je school zit

Wat maakt het nou uit wie het is? Het gaat erom dat je van hem af komt. Als je weet wie het is wat dan? Wil je hem uitschelden? Slaan? Heeft allemaal toch geen nut. Je kan beter naar de politie.

Ja oke,
Ik zal wel naar de politie gaan als het nog een keer gebeurd…
Maar wat kunnen die eraan doen? Die hebben wel belangrijkere dingen aan hun hoofd lijkt mij?

Iewl… Freak.

Kan je je telefoon niet op stil zetten en dan instellen dat die ook niet trilt, dus dat ie helemaal geen geluid maakt als je gebeld wordt? Je wekker gaat dan in principe wel af, ten minste bij mijn mobiel wel. Verder kan je beter gewoon helemaal niet meer opnemen wanneer een onbekend nummer belt, denk ik. Wel vervelend zeg! Had het ook een tijdje, maar ik nam nooit op dus t is gewoon gestopt. Succes!

Heb je geen vliegtuigmodus op je telefoon? Want dan hoef je hem niet uit te zetten.

En je kunt inderdaad contact opnemen met je provider, zij kunnen wel zien welk nummer jou belt en deze persoon een waarschuwing geven / blokkeren.

Bel even naar je provider en laat dat nummer blokkeren. Lijkt me niet al te moeilijk om te bedenken.

neem een ander nummer… en geef je nummer alleen aan mensen die je echt goed kent. wordt je daarna nog gebeld? dan kun je nagaan wie van je vrienden je nummer doorgegeven heeft…

hahah detective :’)

ik heb dit ook gehad, in de tweede… Een jongen uit mijn klas beweerde verliefd op me te zijn en deed zich voor als een vriend van hem, die ik ookal langer kende en ookal vaker mee had gebeld… Dus ik had door dat hij het niet was, maar hij had het steeds over 1 jongen ging die me helemaal uithoren, maar ik ging er verder niet op in en heb em geconfronteerd ermee opschool toen is het gestopt… Misschien dat ze daarom wilt weten wie het is, om hem er persoonlijk mee te confronteren dat het gewoon stront vervelend is… Bij mij was het alleen niet 's nachts maar altijd 's avonds rond een uur of 10 gelukkig.

Maar indd stap naar de directrice van je school probeer erachter te komen of er een max de vries(als dat al zijn echte naam is) bij je op school zit, probeer hem zo te laten stoppen en anders naar de politie stappen.

ik ken het, maar bij mij was het iets minder leuk en ik werd er echt bang van. het ging ook niet om een jongen die verliefd op me was. bij mij is het vanzelf opgehouden omdat ik erachter ben gekomen wie het was en die persoon wist dat ik dat wist, dus toen gebeurde het niet meer omdat ze via anderen te weten is gekomen dat ik naar de politie zou gaan als het weer zou gebeuren.

je moet echt naar de politie gaan, dat zou ik wel doen.