Hii,
Ik word al een maand of drie gebeld door een onbekend nummer…
Vannacht weer eerst om 4:37 en toen nog 3 keer daarna…
Het begon op 12 november, het eerste telefoontje om 7:28 (niet een tijd met uitgaan ofz)
meerdere datums:
11 september 6:45
18 september 4:36
28 september 6:24
16 september 3:45
8 oktober 3:15
28 oktober 5:55 (2x)
29 oktober 6:25
5 november 4:37 (4x)
De eerste paar keren dat ik werd gebeld was het stil, ik zei niks en luisterde.
Het leek alsof iemand aan het typen was op een toetsenbord, een heel vaag geluid ^o).
Op een gegeven moment werd ik boos en zei ‘Godsamme wie is dit?’
Eerst geen antwoord en er werd weer opgehangen.
De keer daarna zei hij uiteindelijk Max, ik reageerde daarop ‘ja heel leuk hoor, welke max?! Ik ken maar een Max en daar zit ik bij in de klas… :S’ dus hij zo ja ‘Ik ben Max…’
Ja welke?! er zitten zoveel Maxen bij mij op school. En daar reageerde hij niet op…
Weer een keer belde hij dus ik werd weer boos en zei, flikker een eind op wil je. hij zegt ik moet je wat vertellen, daarna zegt hij, ik ben al een tijdje verliefd op je. dus ik hang gelijk weer op probeerde hij me weer te bellen ik nam niet op…
Dus vannacht wéér, dus ik word er echt chagrijnig van en zeg; Ok ik weet niet wie je bent maar echt tyf een eind op en ga iemand anders lastig vallen.
Dus hij weer’ Ik ben Max dat heb ik toch al gezegd? Dus ik zo weer, ‘ja achternaam? Er zitten zoveel Maxen bij mij op school.’ Dus hij antwoordde’ De Vries’ dus ik zo weer OK.
Zegt hij later, ik wil je wat vragen dus ik blijf stil zegt hij’ wil je met mij neuken’ dus ik hang weer op en echt ik word er stront ziek van…
Heb al gekeken op internet of ik ene Max de Vries kon vinden maar nee…
Ik word er echt helemaal gek van en soms zijn het gewoon doordeweekse dagen voordat je naar school moet, dus niet een stel jongens die denken voor de grap even te bellen.
Me mobiel is tegelijkertijd me wekker dus ik kan hem niet uitzetten…
Enig idee hoe ik erachter kan komen wie het is?!!