Gestalkt door onbekend nummer

Sinds donderdag wordt ik elke dag 1x gebeld door een onbekend nummer op mn mobiel, diegene heeft dus zijn nummerherkenning uit staan.
het is op verschillende tijdstippen.
Als ik op neem hoor ik niets, ook geen bijgeluiden en er wordt na een paar seconden opgehangen. Als ik niet opneem gaat mn mobiel maar een paar keer over, dus ik moet er snel bij zijn.

Het is Niet zo’n nep oproep dat ik mezelf bel… en ook geen callcenter want ik werd ook om 12 uur snachts gebeld.

weet iemand wat / wie dit kan zijn?

Laat het nummer blokkeren, dan ben je er vanaf. :slightly_smiling_face:

Dat is gewoon iemand die denkt dat ie grappig is geloof me,voortaan niet opnemen kan ook geld aftroggelaars zijn doordat jij opneemt gaat er heel veel geld af

ja dat zal ik doen als het zo blijft, maar ik wil graag weten wat erachter zit:P

Dat kan heel kut zijn.

Ik heb een abbo van vodafone, bij een abbo kunnen ze er toch geen geld afhalen of wel?

Jewel abbo of niet
mensen zijn tegenwoordig super slim.

Als het langer zo door blijft gaan, kun je naar de politie gaan.
Want hun kunnen toch wel achterhalen wie jou belt?
Ik weet niet zeker of dat zo is, maar ik had het een keer gehoord.

ja dat hoop ik…heeft iemand dit toevallig ook gehad?

nvm.

heeft niemand een tip?
ik vind eht nogal eng namelijk:P

Gewoon niet opnemen op gegeven moment houden ze ermee op omdat er toch niemand opneemt dus is de lol ervan af als dit nog 3 dagen doorgaat zonder dat je opneemt op naar de politie wwel je gesprekgeschied ding laten staan dat de politie kan zien wanneer je werd gebeld

De politie doet er echt niks aan hoor als er niet eens wat gezegd word.

Ik had precies hetzelfde deze weken!
Ik had een vermoeden dat het mijn ex is van heeel lang terug… hij was nogal geobsedeert.
Zelf zit ik bij vodafone en daar heb ik zo´n formulier ingevuld en nu geen last meer van. Je moet gewoon met je provider contact op nemen!

Maar bij mij was het ook vet stil en maar een paar seconde, ik hoordee niks.
1 Keer dacht ik stemmen op de achtergrond te horen maar weet het niet meer zeker.

Volgens mij speelt Vodafone nummers door aan commerciele bedrijven, ook al mogen ze dit niet, ik ben ook een tijdje terug telkens lastig gevallen door onbekende nummers die niks zeiden, je hoort af een toe een soort hijg ofzo en dan hing ik maar weer op. Erg vervelend vind ik dat van Vodafone… :s

laten blokkeren

of terug bellen met huistelefoon ofzo?

blokkeer onbekend.
maar dan word iedereen die onbekend belt dus geblokkeerd
(mijn moeder belde heel lang onbekend dus dat was niet handig,
maar tegenwoordig belt ze niet meer onbekend)
bij mijn telefoon moet het zo

menu > instellingen > toepassingen > oproepen > alle oproepen > automatisch weigeren (dan moet je dus ja doen) > blokkeerlijst > Onbekend (aanvinken, want die staat er bij mij al bij)

Hoop dat het lukt!
xx

thankyou all, maar ik wil onbekende bellers niet totaal blokkeren want ik word ook wel onbekend gebeld door mensen die ik dan wel ken zegmaar:P
maar deze belt dus elke dag 1 x en zegt niets…

Opnemen en je telefoon ergens anders leggen. Dan gaat het toch allemaal van hun beltegoed af. :wink: