gesprekstofloos

Heey!

Ik weet dat hier meerdere topics over zijn, maar kon even snel geen goede vinden haha!
Ik ben verliefd op de schoonbroer van een van mijn beste vriendinnen, ik heb hem leren kennen in de zomervakantie.
Het ging echt super totdat we de 1e afspraken en hij merkte dat hij toch onzeker was en twijfelde of die toe was aan een relatie.
Daarna had die gezegd dat we beter vrienden konden blijven ( waar ik overigens heel erg mee zat) maar vond het best oke omdat het toch van korte duur was.

Sinds school is begonnen hebben we weer contact en hadden we in september wel eens met elkaar afgesproken. Het is nog niks officieels maar ik merk wel dat ik gevoelens voor hem heb. Ik merk dat hij steeds het appgesprek begint en dat vind ik irritant. Ik wil ook wel eens het initiatief tonen.

Dus mij vraag is,
Hebben jullie enkele tips om een gesprek op een leuke/speelse/grappige manier te beginnen? :flushed:

Vragen hoe het gaat op school, wat hij in zn vrije tijd doet, wat hij in het aankomende weekend gaat doe enzo (misschien zegt hij, kom ook! ofzo haha)

Vraag inderdaad of hij nog wat leuks gaat doen, of nog wat leuks gedaan heeft!

Beetje off-topic, maar als het de schoonbroer van je beste vriendin is, betekent dat dan niet dat hij getrouwd is met je beste vriendin haar zus?

Ik hoop dat je inderdaad stiefbroer bedoelt.

Nee haha het zit anders.
Mijn beste vriendin heeft een broer en die broer is getrouwd met de zus van mijn crush.