Gespreksstof voor met Die Leuke Jongen..x)

Haj. x)
fv in het kort. ik vind een jongen leuk, hy zit drie uur per week by my in de klas, we smsen/krabbelen wel, maar in het echt weten -een beetje durven…x)- we niks tegen elkaar te zeggen. dus nu moet ik iets hebben waar we over zouden kunnen praten. x) ben hier echt zó slecht in he. jongens leren kennen. ik kan moeilyk meteen zeggen ‘ik vind je leuk.’ komt ook zo raar aan ineens dus. iemand id’s?(a)

Kuss, L. <33

damn… iemand?!:stuck_out_tongue:

ik weet niet eens wat ik naar “hém” moet krabbelen, haha.
succes in ieder geval.
je hebt niks aan mijn berichtje maarja!
xx

Uhm, over school ? :V. Ah nee sorry ik ben hier ook nogal slecht in >.<

haha, ik ben al bly dat der íemand reageerd. x)
ja by ons begon het over de buitenlandse reis van school, hoe dat was. en toen vroeg hy ineens men mob. nr. dus! x) maarja!

Voetbal :dancing_women:

H E L P!
Ik heb ook dringend gespreksstof nodig ={

wat je krabbelt/smst kun je toch ook in het echt zeggen, of het daar over hebben?

Haha, dat probleem heb ik dus ook een beetje!
Volgens mij hebben wel veel meiden dat!

ummzz hobby’s XD sryy maar ik heb zelf ook nooit een idée (A)

vraag naar zijn hobby’s, of vraag hem of hij een bepaald liedje even goed vind als jijzelf (moet het wel écht een goed nr zijn heh :stuck_out_tongue: )
ennee… sterkte… bij mij geberud het altijd gewoon gaat meestal redelijk makkelijk maar weet niet waar ik het altijd met ze over heb sorry :slightly_smiling_face:

Lastig!
Bij mij gaat het vanzelf, maar dat is ook niet alles… want ik praat zóveel dat zij niks meer kunnen zeggen en ze ook niet meer luisteren naar wat ik allemaal zeg xD. Mensen zeggen altijd; “wooow, wat stel jij veel vragen zeg!” Maar daar ben ik ook écht geinteresseerd naar, dusja.
Volgens mij praat ik altijd over school(toetsen,vakken,leraren), of over muziek(instrumenten), of over andere mensen (roddelen xD), of over kledingaccesoires (dan zeg ik dat ik iets mooi vind ofzo), of over wat ik die middag ga doen en vraag dat aan de ander ook, of over een televisieprogramma, of over wat iemand ooit gezegd heeft, of overrrr eten ofzo, lekkere dingen. Als je iemand nog niet zo goed kent kun je toch ook gewoon oppervlakkig vragen naar wat algemene informatie:
-broers/zussen/familie
-huisdieren
-droomberoep/studie

En je kunt ook praten over de liefde… of over de dood… of over (de zin van) het leven…over (bij)geloof (eventeel, ik niet)…over je ouders en opvoeding…over wat je allemaal irriteert…over dingen waar je écht van houdt. Haha. Maar dan moet je wel de juiste persoon hebben, om over niet-oppervlakkige dingen te praten.

Precies… Bij mij gaat dat ook wel redelijk goed af, ben wel een prater 0=)
Maarre… Je hoeft het niet over echt nuttige dingen te hebben. Kan wel hoor! Prima zelfs. Maar bijvoorbeeld, we hadden vanmiddag een gesprek dat ging over ‘boom spelen in de musical’. Nou, dat slaat nergens op kan ik je zeggen, maar was wel heel grappig!
Ik zeg ook heel vaak wat er bij mij op komt. Natuurlijk niet kwetsende dingen ofzo. Daar maak je geen vrienden mee :wink:

Ik hoop dat je er wat mee kunt!
Succes

oohh dat probleem heb ik juist andersom: ik praat teveel !
echt over helemaal niks eigenlijk, over wat ik beleefd heb en alles
dit zijn beetje algemene onderwerpen:

• die ene persoon waar iedereen een hekel aan heeft
  • iets grappigs wat er gebeurt is
  • muziek
  • hobby’s & huisdieren
  • namen (haha klinkt dom, maar ik wil altijd van iedereen weten wat hij/zij een leuke naam vindt)
  • krabbels (haha)

succes ermee !

haha ik heb hetzelfde als aimer_la_vie :stuck_out_tongue: ik praat echt over vanalles en nog wat:P
praat gewoon over iets wat je hebt beleefd ofzo, en dan groeit het gesprek vanzelf wel:P

hehe, ik ga het proberen! verslag krygen jullie nog wel!:wink:

ik ben daar ook altyd moeilijk in :expressionless:

Maar hij begon eerst te praten voer zoenen enzoo dus ik maar mee praten :stuck_out_tongue:

hahaha heb ik ook altyd!
dan weet ik echt niet meer wat te zeggen.
en dan ga ik vertellen wat voor erg ik die dag dan weer heb gedaan :stuck_out_tongue:
maar ik doe altyd van die domme dingen dus dan staatie my gewoon uit telachen volgens my… HAHA
maar dan gaat die ook wel vertellen wat die weleens is overkomen ofzoo.
noujaa ik weet t eigenlyk ook niet :see_no_evil:

succes!

Ach genoeg om over te praten ik begin nooit echt over een ‘onderwerp’ ik praat gewoon met die jongen :slightly_smiling_face: of hij begint eerst tegen mij te praten

je hoeft t niet echt ergens over te hebben.
gewoon overniks mag ook!
bv als je weet dat hij ging voetballen zeg je:
je hebt wel gewonnen hea?
en zo begin je en gesprek over TOTAAL NIKS!
maar dat hoeft ook helemaal niet.
als t maar gezellig issss