Ok, dus ik woon in west vlaanderen, hij in antwerpen (ik belg, hij nederlander) dus ik nam de trein. eerst een week aan stuk twijfelen ‘wat gaan we nu doen in antwerpen.’
Dus ik kom daar toe, ben eerst antwerpen eens alleen gaan bekijken (was er nog nooit geweest) en toen heb ik hem verwittigd dat ik er al was, kmocht daar nog een uur wachten. dan was em er eindelijk, en hebben we samen door de winkelstraten gewandeld (maar ik haat winkelen met jongens, kdoe da enkel met mijn beste vriendin) dus ik voel me daar kei schuldig nattuurlijk omdat ik da nie zo leuk vond. Dan zijn we op een terrasje iets gaan drinken (geen enkele van de twee die meer dan 10 woorden zei) echt kwou mezelf doodschieten mocht ik een geweer gehad hebben…achter dat ene drankje, voelde ik dan mijn hoofd kei veel draaien omdat ik geen alcohol gewoon ben (geen ongelukken gebeurd hihi kheb me kunnen inhouden)
Soit, dan zijn we teruggekeerd en naar de cinema gegaan, en daarna heeft em mij terug naar het station gebracht.
Maar die stiltes zijn echt nie plezant, hij is een stille, en ik ben een stille alsk mij nie op men gemak voel. Dus jah, kben al op fijnere dates gegaan. We komen beter overeen online :bored: na de date op de chat was alles terug normaal, kvind het raar maar ja…