gespreksonderwerpen

Hoi,
Binnenkort heb ik een date en ik ben bang dat ik na een tijdje geen idee meer ga hebben waarover te praten.
Hebben julie een paar standaardvragen om het gesprek gaande te houden, want ik zou graag de ongemakkelijke stiltes vermijden, zoals iedereen wel denk ik :slightly_smiling_face:

xoxo

Daar moet je niet van te voren over na gaan denken
Als het echt klikt komt het vanzelf wel.

Begin over zijn/jouw favoriete muziek, film of sport. Daar ben je zo weer een half uurtje mee verder.

je moet hier idd niet teveel over gaan nadenken want dan komt het zo gemaakt over.
en als het echt klikt komt het gesprek toch vanzelf.

Ja jullie hebben misschien wel gelijk, als ik erover ga nadenken dan maak ik mezelf ook alleen maar meer nerveus :wink:

Precies, en dan wordt het wss ook geen goed lopend gesprek, als je steeds standaard dingen gaat vragen etc. Als het idd klikt, dan komt het vanzelf wel op gang.

En als het niet goed gaat ofzo ga je gewoon praten over iets waarvan je weet dat jullie het gemeen hebben :slightly_smiling_face:

inderdaad, als het klikt loopt het gesprek vanzelf!

hopen dat het klikt :wink:

Het komt vanzelf :slightly_smiling_face:

als het niet klikt is het ook niet erg, dan passen jullie gewoon niet zo goed bij elkaar, dat geeft ook niet.

En sowieso; jongens zijn niet zo heel goed in small talk. Dus maak je niet druk als het een keer stil valt.

Jaa, maar hou je mond over Ke$ha, Katy Perry, etc etc (:

Nou, je kan wel met een standaard onderwerp als muziek/sport/school/iets beginnen, dus daar een vraag over stellen en wat hij zijn antwoord daarop, dáár moet je verder over gaan, daar moet je over doorpraten en ook je eigen dingen vertellen. Zo kan je heel lang over een ding praten en kom je geïnteresseerd over. En als jullie erover uitgepraat zijn, begin je over iets anders.