Heey meiden!
Ik heb een paar dagen terug een jongen ontmoet op hot or not en ik heb daar best wel een goede klik mee enzo… En nu hebben we afgesproken om met elkaar te skypen, maar ik ben dus een beetje bang dat het echt heel awkward enzo wordt.
Mijn vraag is : heeft iemand misschien tips voor gespreksonderwerpen of iets?
Xx
Je kunt over van alles praten hoor, ik toon meestal best wel wat interesse in een jongen en dan komen de vragen aan mij vanzelf. Ik vraag vaak naar sport, opleiding, baan, vrienden/stappen, etc. Toon gewoon wat interesse in zijn leven en wat hij zoal doet, dan zal hij snel genoeg dingen terug gaan vragen en blijft jullie gesprek heus wel op gang. Als je echt niets meer weet kun je altijd nog zeggen dat het zulk lekker óf slecht weer was die dag.
Oja! En het is natuurlijk net vakantie geweest dus je kunt ook dingen vragen over zijn vakantie, waar hij heen is geweest en of het leuk was.
Ik ben echt van mening dat als het awkward wordt, en er vele stiltes zullen vallen, jullie geen klik hebben of zo. Als je elkaar leuk vind, komen de onderwerpen vanzelf wel. Als je sowieso geïnteresseerd bent in elkaar kun je al naar elkaars dingen vragen zoals sport/studie idk.
Mijn mening: als het ‘meant to be’ is, gaat het wel vanzelf. Ik vind dat je een klik moet hebben, dan kan het ook niet ongemakkelijk worden.
Maar je kan sowieso praten over: school, werk, vakantie, vrienden, weekend, familie, huisdieren, hobby’s, interesses, films, boeken, nieuws… uh… ja eten? EN natuurlijk MUZIEK .