gespreksgeschiedenis..

haai allemaal, ik had ff een vraagjeeh,
ik heb laatst van een vriend een superlief gedichtje gekregen in een offline bericht op msn, nou kwam ik er dus achter dat de pc de gespresksgeschiednis niet heeft opgeslagen -.-’
weet iemand of ik dit nog kan terug halen?? zo ja, hoee???^^

ik denk niet dat je dat nog terug kan zien

Als je gespreksgeschiedenis het niet heeft opgeslagen kan je het ook niet terug halen. Of je moet vragen of ie het nog een keer naar je kan sturen. :]

soohee das k*t…
ik ga hetniet aan hem vragen, das lullig xD
das dus gewoon vette pech… >.<
thnx scrubs en survivor!!

waarom niet? vraag gewoon… nothing to loose

Inderdaad, gewoon vragen, hij vindt het toch juist leuk als je zijn gedichtje leuk vond, en je die dus graag wilt bewaren?

Wat voor windows heb je? Want bij mij (vista) is het zo dat als je op het windows teken drukt en dan bij zoeken de msn naam van diegene intypt dat ik de gesprekken alsnog terug kan lezen…

nee ik denk dat je dat niet meer terug vind!!!

Er moeten nog 1’en tussen je !!
!1!!1!!!1!!!

+1

up

Upje voor je.

Stel je niet aan en vraag gewoon. Hij zal beledigd zijn als hij er later achterkomt dat je 't gedichtje niet meer hebt. En dan helpt de smoes niet: ‘Maar ik durfde het niet weer te vragen, want dat staat zo lullig.’

Inderdaad gewoon vragen, ik denk zelfs dat ie zich vereerd voelt omdat je het gedichtje nog eens wilt lezen.

Ik weet niet of hij het gedicht op papier heeft staan. Zo ja, kan je gewoon vragen. Vindt hij echt niet erg, ik denk eerder dat hij zich gevleid zal voelen.
En anders zal het wel in zijn berichtgeschiedenis staan.

Vraag gewoon,!! >.<

;p, ik heb het idd, nog gevraagd, hij had m niet meer, maar ik heb later nog wel een paar gedichtjes gekregenn^^
<33