Gesprekken voeren bij het uitgaan.

Als ik uitga versta ik vaak niet wat er tegen mij gezegd wordt en dat vindt ik echt zoo irritant. Dan wil ik wel een gesprek voeren maar het gaat gewoon niet. Ik heb al laten onderzoeken of niet goed hoor maar ik hoorde perfect werd er tegen me gezegd.
Ik leer dus ook niet snel mensen kennen bij heb uitgaan en dat vindt ik jammer.
Ook weet ik vaak niet waar ik over moet praten met iemand die je nog niet zo heel goed kent.

Iemand tips??

Naar een plaats gaan waar de muziek niet zo hard staat dat je elkaar normaal kan verstaan.
en ook letten op non verbale communicatie

Wees open en kom gezellig over.
Als je iemand interessant vind, vraag dan of die meegaat naar een iets stiller plekje!
En wat Heart zei!

Haha, ik ken het probleem :stuck_out_tongue: Ik ben wat dat betreft best doof, maargoed. Meestal zijn mijn gesprekken tijdens het uitgaan ook alleen (zat) gelul. Als iemand echt interessant is dan duw ik gewoon mn telefoon in de hand, zodat ie zn msn dr in kan zetten… Om later verder te “praten”.

oke de goede tip is als je tijdens het uitgaan wilt praten de muziek is te hard:
-Schreeuwen!
-Zeggen: HE WAT!?
-Of je oor dicht doen dan hoor je duidelijk wat diegene zegt, echt waar de muziek is dan een beetje weg en wat diegene wil zeggen hoor je duidelijker
ohja en als je een nieuw iemand ontmoet, dan praat je gewoon over je interesses, diegene zijn interesses, over muziek, waar je naar school gaat etc.

Bedankt voor jullie reachties. Vanavond gala dus ik ga het uitproberen.

Nog iemand tips

ik ga dan buiten een peukie roken:P

of ik ga bij zo leuke jongen die me dan neit verstaat extra dichtbij staan helemaal tegen hem aan als ik dat buiten zou doen zou die denken warom doe je datXD

Ja dat heb ik ook, echt kut. Maarja niks aan te doen, of ergens anders heen lopen.

Een vriendin van me gaat altijd in het rokershok staan, maar dat is ook haar favoriete plek omdat ze het daar droog vindt :’). Zij ontmoet daar nieuwe mensen (‘socializen’).

Ik ben in het dagelijks leven al behoorlijk slechthorend, maar bij het uitgaan is dat best handig, omdat ik nu vrij veel woorden kan herkennen, met liplezen!
Maar let vooral op non-verbale communicatie ja, wat heartxcore al zei =)
En ja, rustige plek opzoeken xD

Hahaha ja geweldig dat praten met uitgaan :stuck_out_tongue:. Vooral als je aan iemand vraagt of hij een nieuw shirtje heeft en dattie antwoordt met: “Ja met mijn zusje gaat het ook goed :grinning:”.

Probeer idd ergens heen te gaan waar het rustiger is… “Ik versta je echt heel slecht! Zullen we ff naar buiten gaan?”
zoiets… En dan lullen over hoe hard de muziek staat en in welke andere tenten je komt enzo :slightly_smiling_face:.

xx

Nog iemand tips…en hoe kom je in gesprek met iemand? Zonder die standaard openingszinnen. Daar heb ik het lef namelijk niet voor.

Hahaha hier heb ik toch echt ff dubbel om gelegen xD

Ontopic; zie hierboven de reacties allemaal :’)

Je daar moet je gewoon lef voor hebben en gewoon hoi zeggen.
En gewoon een leuke uitstraling hebben.

Maar als je de hele tijd gaat kijken en probeert met je ogen te flirten dat het dan meestal verkeerd overkomt

Ja ik heb er ook altijd last van. Pas wilde een jongen en belangrijk gesprek met me voeren en
toen verstond ik hem amper! (:
En je moet gewoon een praatje maken. Zeggen dat de ander er leuk uitziet of iets dergelijks.
Of zeg: ‘Ik ken je ergens van, kom je hier niet vaker?’ Haha, werkt ook altijd wel.

Wel een excuus om dichter by die ene leuke jongen te staan anders ‘hoor je hem niet goed’ haha.

Heeele makkelijke dingen doen het vaak al.
“Hahaha grappig tshirt”

• ja dankje
    “heb je altijd zo’'n goed gevoel voor humor?”

Ok dit is een slecht voorbeeld :stuck_out_tongue:, maar zo makkelijk kan het al gaan. Of als hij geen bier drinkt: “Ik dacht dat alle jongens bier dronken :wink:?”

als je mensen niet kan verstaan moet je je vingers zegmaar tegen je oren aanduwen, normaal hoor je hierdoor slechter maar als je uitgaat gaat de muziek dan zachter en kun je mensen die praten bter horen

Haha het kan écht heel makkelijk gaan. Laatst begon ik een gesprek met ‘wat kijk je chagerijnig’
vervolgens is hij natuurlijk verontwaardigd enz…
:slightly_smiling_face:

Dat wou ik maar net zeggen :grinning: