Ik vind het zo moeilijk om iets te zeggen tegen een jongen als ik die al lang niet heb gesproken. Dan wil ik eigenlijk het contact opnieuw opnemen maar dan lijk ik altijd het verkeerde te zeggen. Nu wil ik dat niet doen met deze jongen aangezien ik een aantal maanden met hem dezelfde stage heb gevolgd in het buitenland. Op het eind van die stage hadden we best een goede band opgebouwd maar ik ging 1 maand eerder terug naar nederland dan dat hij ging. Nu hadden we wel wat nog gezegd toen ik net terug was, maar inmiddels zijn er maanden zonder contact voorbij. Ik mis hem heel erg. Ik mis de tijd die ik in het buitenland heb beleefd ook heel erg. Ik zou echt graag willen dat we weer contact hadden maar ik weet dus niet hoe ik dat moet doen zonder weer het verkeerde te zeggen. Want op een of andere manier zeg ik altijd het verkeerde tegen jongens waarmee ik graag contact zou willen. Dan negeren ze me totaal en dat wil ik echt niet want dat is gewoon kut
Heeft iemand een idee? Ik weet dat hij niet reageert als ik opeens hoi hoe gaat het zeg…
Of moet ik hem gewoon laten?