Gesprek

Ik vind het zo moeilijk om iets te zeggen tegen een jongen als ik die al lang niet heb gesproken. Dan wil ik eigenlijk het contact opnieuw opnemen maar dan lijk ik altijd het verkeerde te zeggen. Nu wil ik dat niet doen met deze jongen aangezien ik een aantal maanden met hem dezelfde stage heb gevolgd in het buitenland. Op het eind van die stage hadden we best een goede band opgebouwd maar ik ging 1 maand eerder terug naar nederland dan dat hij ging. Nu hadden we wel wat nog gezegd toen ik net terug was, maar inmiddels zijn er maanden zonder contact voorbij. Ik mis hem heel erg. Ik mis de tijd die ik in het buitenland heb beleefd ook heel erg. Ik zou echt graag willen dat we weer contact hadden maar ik weet dus niet hoe ik dat moet doen zonder weer het verkeerde te zeggen. Want op een of andere manier zeg ik altijd het verkeerde tegen jongens waarmee ik graag contact zou willen. Dan negeren ze me totaal en dat wil ik echt niet want dat is gewoon kut :stuck_out_tongue:

Heeft iemand een idee? Ik weet dat hij niet reageert als ik opeens hoi hoe gaat het zeg…
Of moet ik hem gewoon laten?

Heb je al contact gehad sinds hij terug is van die stge? Want zo niet kan je gewoon vragen hoe het nog was nadat jij bent weggegaan, wat hij nog allemaal gedaan heeft enzo…

Hey, ja dat was een goed idee geweest…Hij is inmiddels al 7 maanden terug hahaa

Je zou hem eerlijk kunnen vertellen dat je niet zo goed wist of en hoe je contact op moest nemen en dat je het nu toch doet.
Wedden dat hij er goed op reageert als jullie zo’n sterke band hadden opgebouwd?
Dan raak je misschien aan de praat en kunnen je alsnog over die ene maand beginnen. :slightly_smiling_face:

maar ik vind het ook wel een beetje vreemd dat hij geen contact zoekt.
waarom zou jij het voortouw moeten nemen? vind ik ook weer zoiets.

Ja, ik denk ook dat hij me gewoon vergeten is. Ik ben gewoon veel te sentimenteel…Ik mis altijd alles haha. Maar meestal trekt dat wel weg, maar bij hem niet echt. Vandaar dat ik weer contact wil opnemen, maar hij is lastig haha.
Maar Sprinkle, dat klinkt op zich wel als een goed idee! :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook heel erg.
En ik doe altijd pogingen, maar achteraf was mijn band naar hun sterker dan andersom.
En vonden ze het leuk voor even.

Niet geschoten is altijd mis, Je kunt gewoon beginnen met:’’ Heyy lang niet gesproken! hoe gaat het met je? hoe is eigenlijk de rest van de stage tijd nog verlopen? en wat doe je nu zoal? ‘’

Nee heb je ja kun je krijgen. Je kan altijd contact opnemen, en werkt het niet dat contact verbreek je het subtiel weer (:

Ja jullie hebben gelijk! Dat van lang niet gesproken is wel een goede! Ik begon altijd heel random met iets tegen mensen die ik bijvoorbeeld voor een langere tijd niet had gesproken. Misschien dat ze daarom altijd dachten van WTF :’) Jullie reacties helpen me goed :slightly_smiling_face: