Gisteren had ik klassenfeest bij iemand thuis, en zijn broertje is ongeveer net zo oud als mij. Ik had heel veel lol met hem maar op t laatste ging ik bij hem op schoot zitten en liggen en knuffelde die mij. Hij was een beetje dronken maar ik werdt een beetje verliefd op hem. Vandaag wilde ik aan mijn klasgenoot (zijn broer) zijn nummer vragen maar dat had hij al gedaan. Nu is ons gesprek vast gelopen en weet ik niet wat ik moet zeggen. Help alsjeblieft!
Ik zou gewoon afwachten tot hij iets zegt. Als hij je leuk vind gaat hij vanzelf wel tegen je praten.
Als je toch echt actie wilt ondernemen moet je gewoon beginnen over iets (dagelijks). Dan komt er vanzelf wel een gesprek als jullie je openstellen denk ik.
Je moet iig niet in paniek raken ofzo. Het is niet het ergste wat je kunt overkomen.
Ik werdt? … Nee, gewoon niet.
Maar OT: vraag gewoon of hij nog wat leuks gaat doen ofzo, weet ik veel :") Of wacht tot hij wat zegt.
Als je aan het praten bent en je denkt ‘hm het begint hierbij een beetje dood te lopen’ dan zou ik er gewoon een vraag achteraan gooien waardoor er een nieuw gespreksonderwerp begint.
Als mijn gesprekken vastlopen dan zeg ik altijd dat ik moet gaan en dan begin ik op een ander tijdstip wanneer ik wel iets te vertellen heb te praten of misschien begint hij dan wel!
Hoe oud zijn jullie?
OT: Gewoon even afwachten en anders zelf de eerste stap nemen
Haha dat is best wel slim!
Nja als een gesprek bij mij vastloop begin ik te denken… misschien is hij toch niet zo leuk is
Beide 14
En hij was dronken? :dry: