gesprek ideen met leuke jongen (MSN)

helloo iedereen!

ik heb een vraagje nouja, zoiets haha…
ik was bij een b-day zondag ( van me vriedin ) en daar zat een jongen die ik wel leuk vond… hij zit bij mij op school… ik zie hem wel elke keer enzo… en ik vroeg vandaag aan me vriendin als ik zijn msn mocht… mocht niet maar dat bleek achter af een geintje te zijn zij had mijn msn aan hem gegeve als verrasing ! hah ;p! maarja nu heb ik dus zijn msn… maar waar moet ik nou over praten ? en hoe zou ik hoi zeggen ? gwn heeej off heeej ;p! ikweet niet post mara wat ik weet het echt niet hihi;p!

xxxxx.

Zeg gewoon hoi en praat over alles wat in je op komt.

Gewoon iets van
Hoi
Alles goed?
Vond je het leuk op het feestje?
En dan ja; over school ofzo
x

Download zo’n smiley met zo’n suuuperblije en grote SMILE. Weet je wel, zo’n mega :grinning:
(ja duidelijk xD)
en dan zeg je: heeeey (megadubbelepuntdee)
dan vraag je hoe het gaat
en begin je te vertellen dat je muziek aan het luisteren bent,
dan vraag je: van welke muziek hou jij eigenlijk?
en dan vanaf daar gewoon praten over vanalles en nogwat
helemaal uitweiden en zo, totdat je het uiteindelijk over de tafels van de ikea hebt ofzo. (uhhm, naja dohh xd)

begin met: heeej
alles goed?
iets over het feestje (misschien was er wel iets grappigs gebeurd toen)
vertel iets wat jij mee heb gemaakt vandaag. of wat je hebt gedaan of iemand anders van je familie (dus: vandaag was ik me kluissleutel vergeten / me moeder heeft een lekkere cake gebakken. hou jij ook zo van cake?)
wat heb jij vandaag gedaan? oohh welke vakken heb je gehad? oohh geschiedenis jaa daar ben ik zo slecht in. enz. :stuck_out_tongue:
praat over het weer, of over jan en yolante
vraag anders voor de zekerheid of een vriendin ook op msn wilt blijven nog eventjes zodat je haar altijd nog tips kan vragen hoe je moet reageren of waar je het nu weer over kan hebben :slightly_smiling_face:

zoekfunctie:

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/84682

Misschien:
Heee (:
Hoe is ie?
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Zo iets?
xxx

Gewoon, vragen naar z’n hobby’s?..
En als je hem eventueel beter kent, afspreken?

Maar persoonlijk vind ik dat MSN helemaal niks is qua contact, liever face to face