gesprek beginnen met crush

hoiiiii’
ik heb nu al een tijdje een crush op een jongen uit m’n klas, s, en ik en nog heel veel andere denken dat hij mij ook leuk vindt!!!
maargoed, we zijn allebei een beetje verlegen maar ik wil graag meer met hem prsaten!
Hoe kan ik een gesprek op wapp met hem beginnen? en hoe in het echt??
En hoe doen jullie dit?

xxxxxx

gewoon met : heee!
en dan alles goed ? en als die dat heeft beantwoord gewoon je zelf zijn. je kan vragen naar zijn dag of wat zijn plannen zijn. of kijk naar interesses die jullie gemeen hebben

dat is dus het probleem, dat durf ik niet… ik wil eigenlijk een reden om een gesprek te beginnen… suggesties? :slightly_smiling_face:

thankss @ GrayWolf!

Huiswerk, cijfers, gezamelijke hobby’s, doen alsof je hem ergens gezien hebt op een bepaald moment en vragen of hij het was, gesprek aanknopen na een situatie, of je een pen/gum/potlood van hem kan lenen, verzin iets haha! :slightly_smiling_face:

Haha, dat was niet zo op whatsapp gericht, die vraag had ik ook even over het hoofd gezien. :grinning_face_with_smiling_eyes: Dat is inderdaad wel een beetje too obvious haha.

Hey,
ik zou eerst gewoon vragen aan hem hoe het met hem gaat, wat hij aan het doen is en zo een soort vragen. In het echt zou ik dit ook doen en ook zeker tonen dat je echt interesse in hem hebt. Maar doe dit niet teveel zodat het ook niet lijkt dat je hem stalkt maar af en toe eens een complimentje geven aan hem zoals “je ziet er goed uit” werkt vaak ook al goed ;p als dit na een tijdje goed gaat (en ik weet dat dit eng is) hem misschien eens vertellen dat je hem wel echt leuk vindt? Wel zou ik dit niet doen via sms of via facebook, maar dit wel gewoon in het echt vertellen zodat hij weet dat je dit meent en je zo direct kunt zien hoe hij hierop nu juist reageert. Als dit niet zo goed afloopt en hij niet hetzelfde voor jou voelt, is dit natuurlijk wel balen. Zeg dan gewoon dat jij eerlijk aan hem wou zeggen wat je precies voor hem voelt en dat je ook eerlijk tegen hem wilt zijn. Het beste is dat jullie hierna nog altijd gewoon vrienden kunnen blijven wat in het begin toch nog wat balen is, maar na een tijdje toch goed omdat je hem zo niet helemaal kwijt bent. Als dit wel goed afloopt (en wat ik ook hoop) dan super super super super super veel geluk samen (: hopelijk komt alles goed fingers crossed ;p

groetjes xx

dankjulliewel allemaal! is er nog iemandmet suggesties :slightly_smiling_face:

Ik zou beginnen online,een basic gesprek als:
-hoi,alles ok?
*ja,met jou?
-ook goed,heb jij al voor Wiskunde geleerd?
*ja,steekt tegen,hé?

En zo begin je meer en meer van het onderwerp te veranderen.
Spreek hem dan aan op de speelplaats of in de klas met iets uit jullie gesprek.
En vergeet niet,jongens vinden het leuk als een meisje de eerste stap zet.
Hopelijk heb je er wat aan!

thanks! weet iemand nog wat hoe ik (niet te obvious voor de rest van de klas) een gesprek kan beginnen?

dankuuu

upje !!

oh gewoon, hoe meer adviezen en gespreksonderwerpen hoe beter! (:

Jaa gewoon met

heej hoegaatie?

enzoo en dan over onderwerpen praten zoals sport, school! Je kan wat vragen bijv als je ziek was van hebben we nog hw opgekregen? zoiets haha!

In het echt contact proberen te zoeken ! :slightly_smiling_face: door iets samen met hem te doen ofzo zoals met gym of als je groepjes moet vormen