Gespleten puntjes!

Hooii,

Ik wil graag me haar laten groeien. Dus ik wil ervoor zorgen dat ik geen of minder snel gespleten punten krijg. Is er misschien een conditioner, shampoo of haarmasker die haar diep hydrateert?
Hebben jullie misschien ook nog andere tips voor het sneller laten groeien van je haar?

xoxo

Niemand? :flushed:

Gespleten puntjes laten knippen en zelf was ik met GlissKur Ultimate repair + conditioneer. En daarna doe ik een serum voor droog haar in m’n punten.

Ik doe er niks aan, gewoon beetje laten knippen. Overigens geen gespleten puntjes.

Neen, gewoon de puntjes knippen

mijn puntjes zijn nog niet gespleten. Dus weten jullie een sterk voedende conditioner of haarmasker?

mijn eigen haar knippen, gaat er tenminste niet 5 cm af als ik wel naar de kapper zou gaan. mn haar is nu 15 cm gegroeid sinds februari

je haar laten groeien/ gespleten punten vorkomen is heel simpel. Hier een aantal tips:

1. knip iedere maand de puntjes eraf (vin je dat te duur dan kan je het altijd nog zelf doen, hier is een linkje http://www.youtube.com/watch?v=to9S6rONuOY

2.Gebruik een verzorgende shampoo en conditioner.

1. gebruik voor het borstelen van je haar een haarspray of een haarserum.

2. doe regelmatig een verzorgend haarmasker in en doe elke dag haarcreme in. (hoeft ook weer niet elke dag)

3. als je aan de slag gaat met de krul/stijltang zal ik eerst even een hittebestendige spray in je haar doen.

dit waren mijn tips, ik hoop dat je er wat aan hebt. succes! xx

Oeps sorry xD
Ik zou sowieso aleen shampoo of conditioner gebruiken die 100% natuurlijk zijn, en vooral waar geen SLS inzit …