gespleten haarpunten

hoi hoi iedereen! :slightly_smiling_face:
ik heb een vraagje… weet er iemand wat écht helpt tegen gespleten haarpuntjes? ik heb lange blonde haren die nogal snel kapot gaan, maar als ik bij de kapper ga is het de maand erna al weer gesplitst, dus veel nut heeft dat niet. Hebben jullie enkele tips of middeltjes die helpen?

alvast bedankt! :wave: x

Haarmasker

Ookal zijn er al veel topics geweest hierover, ik heb nog steeds geen goed antwoord haha :’)

Een relatief grote hoeveelheid serum op je punten smeren voor je gaat slapen (bijvoorbeeld twee of drie pompjes). Mijn haar wordt hier altijd nogal vet van, dus doe ik het 's avonds, en dan 's ochtends weer je haar wassen.

Heb ik ook :frowning_face:
Maja, ik knip het om de 2 weken en doe er altijd haarolie in… volgens mij heb ik dat gewoon ge-erfd van mijn moeder ofzo.

@moonkissed om de 2 weken…? :open_mouth: dan hou je straks gene haar meer over!

anyway, ik doe er altijd een haarmasker in. Mijn haar is donkerbruin en ik blondeer het helemaal wit, maar zelfs nu heb ik gene gespleten haarpunten, door dat masker.

^wat voor haarmasker gebruik je?

^ Ja maar 1 cm ofzo :stuck_out_tongue:
Ik heb best wel lang haar en het groeit snel dus het is volgens mij geen probleem, haha. Ik erger me gewoon dood aan mijn gespleten punten…

[b]Niet te vaak borstelen?
dat zei iemand tegen mij, dat je je haar sowieso geen 10x op een dag goed hoeft te borstelen.

Greetz[/b]

^Goed idee, ik moet écht mijn haar minder borstelen!

Niet minder borstelen, maar wel met de juiste borstel borstelen. Daar zit het verschil.

Kun je écht ernstige gespleten haarpunten nog wel weer ‘aan elkaar lijmen’? Is het niet een kwestie van de schaar ter hand nemen?

Kun je écht ernstige gespleten haarpunten nog wel weer ‘aan elkaar lijmen’? Is het niet een kwestie van de schaar ter hand nemen?

Ik denk dat je dat gewoon moet afknippen, en daarna het voorkomen.

john frida full repair, wonderspul, mijn haar is glad en me puntjes zien er meteen stukken beter uit! ik stijl een paar plukjes van me haar echt elke dag en sinds ik dit spul gebruik is me haar zo super glad en alles… ook werkt andrelon glans en care 1 minuut masker (in zo’n tube) echt goed, maakt je haar zacht en glanzend (:

@ MNTY nee dat werkt natuurlijk niet, maar het gaat er om dat je juist voorkomt dat het zo erg wordt :slightly_smiling_face: