Gespleten haarpunten

Haaj. Ik wil graag hele lange haren, en gelukkig groeien mijn haren ook snel. Maar helaas krijg ik ook echt heel snel gespleten haarpunten. Dus dan heb ik mijn haar iedere keer weer wat langer en dan moet het er weer af, door die stomme gespleten punten. Weet er iemand iets wat écht werkt tegen gespleten haarpunten?

Want ik heb het idee dat die shampoo’s enzo niet echt werken.

Niks helpt daar echt tegen alleen de kappersschaar :stuck_out_tongue:
Volgensmij heeft de een er ook sneller last van dan de ander…

wat dreadsy zegt klopt :slightly_smiling_face:
ik krijg het ook erg snel … (als ik naar de kapper ben geweest dan heb ik na een paar dagen alweer gespleten haarpunten)
dus ik vroeg mijn kapper en die zei dat er eigelijk niks tegen te doen is…
ik wil ook graag lang haar maar bij mij lukt het ook niet :frowning_face:

Kus

Ja dat heb ik ook, als het weer ongeveer even lang is als het was gaan ze weer splijten…
Maar volgens mij is er erg weinig aan te doen…

bij mij splitsen ze ook snel:(
maar ik ga om de 5 weken naar de kapper…
meer kan je niet doen, denk ik…
Succes! :stuck_out_tongue:

Oke bedankt :slightly_smiling_face: Haha splitsen :stuck_out_tongue:

En vooral styltangen enzo vermijden, en goed verzorgen je haar scheelt al wel heel stuk!

^ Zoals Lauraa91 al zegt; niet te veel met de stijltang & krultang werken, en niet te vaak fohnen

Misschien een haarmasker proberen?

Same here. Ik zit te twijfelen of ik het eraf zal knippen. ( heb ik al is gehad stond best leuk… )

Bij laten knippen bij de kapper en conditioner gebruiken.

ik heb een middeltje dat je in je punten smeert en laat intrekken, dan kun je weer een weekje kapper uitstellen zeg maar:P je punten blijven gespleten, maar zo oogt het niet… werkt prima:D

Ik gebruik zowieso maar 2 keer in de maand een föhn dus daar kan het niet aan liggen :stuck_out_tongue: Krultang maar 1x per halfjaar ofzo.

Haarmaskers, en om de drie maanden bij knippen. Alléén bijknippen! er hoeft echt geen stuk af en je haar zal ook weer sneller gaan groeien :wink:

heeft iemand ervaring met de producten van gliss kur?
die zeggen ook te helpen tegen gespleten haar punten.

Ik heb precies hetzelfde. Nu heb ik ook gespleten punten. Gwn vaak genoeg puntjes knippen, dan groeien ze beter.

heb ik ook. maar nu knip ik zelf mijn puntjes bij. maar ga ook om de 2 maanden wel naar de kapper en dan vraagk gewoon of ze er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig afdoet, gewoon de gespleten punten.
eigenlijk zieje dan niet dat het korter is. maar je gespleten puntjes zijndan wel weg.
wacht nooit te lang ook ! want dan splijt het verder en dan magje er zeker een heel groot stuk afdoen alsje te lang wacht…

Ik moet ook weer, maar ik heb een goede kapper ‘gevonden’ =D Je ziet helemaal niet dat er wat af is qua lengte, en toch zijn de dode en gespleten puntjes eraf :slightly_smiling_face:

Ik moet ook nog naar de kapper, alleen vertrouw ik echt niet meteen iedereen [ben ook verhuist, dus de kapster die ik vertrouwde is nu heel ver weg:P]- moet hier nog een goeie kapperszaak zoeken.
Ik heb niet zo heel erg snel gespleten haarpunten denk ik… ik was een keer wel lang niet naar de kapper geweest en toen ik er kwam zei ik dat ik er alleen de gespleten haarpunten eraf wilden en ze zei dat t er niet zo heeeel veel waren ofzo.
Naja, ik gebruik alleen shampoo & cremespoeling. en soms cremespoeling alleen[als ik me haren ff snel moet wassen] en 1 keer per week een masker.
x

bij de Hema heb je een serum die je in je haarpunten moet doen en die splijten tegen gaat! heet iets van Sealed ends of Split ends ofzo! zwart flesje met oranje letters!