gespleten haarpunten!

Om de hoe veel maanden gaan jullie dan wel naar de kapper?
Het is bij mij nu 3 maanden geleden, maar sommige van mijn vriendinnen gaan maar om het half jaar? en eentje zelfs pas om het jaar.

• Is het normaal dat er altijd wel een paar gespleten punten zijn?

heb je heel veel gespleten haarpunten? en hoe lang is het dan? 2/3 mm of langer?
ik denk dat 't niemand opvalt als je een paar “korte” gespleten haarpuntjes hebt hoor :stuck_out_tongue: het is natuurlijk super moeilijk om ze allemaal weg te halen als je allemaal laagjes hebt enzo.
als je je er echt aan ergert zit er niks op om naar de kapster te gaan en te zeggen dat je al je gespleten haarpuntjes eraf wilt hebben. dan gaat er waarschijnlijk wel een stukje van je haar af, maar weet je wat! haar groeit weer aan

oohjaa ik ga zelf ongeveer om de 4 maanden naar de kapster. niet omdat ik dan een beetje dode haarpuntjes hebt maar omdat me haar niet meer (lees me lok) fatsoenlijk wilt zitten.
ik ga denk ik binnenkort ook maar weer eens een afpraak maken xD

als je nou de helft van je haar eraf laat halen, heb je van niks meer last

Als je heel lang niets goed laat bij knippen heb je na een hele tijd een heel groot deel van je haar dat dood is. Dus het kan kloppen dat als je er 5 cm afhaalt dat het nog steeds dood is. Het ligt er overigens ook aan of je je haar vaak fohnt/stijlt/krult.

Ik zou het zelf bijknippen en af en toe haarmaskers tegen dooie haarpunten gebruiken

Die helpen bij mij echt nooit, maar mn haar wordt er wel lekker zacht van =)