gespleten haarpunten!

Hey allemaal,
al een tijdje laat ik mijn haren groeien, en ging ik maar 1 keer in de 4 maanden naar de kapper. Ik zei dat er zo weinig mogelijk afmoest, en dat deed ze ook, maar ik denk dat ze er niet eens het nodige afknipte! Toen ontdekte ik dat ik best was gespleten haarpunten nog steeds had, dus ging ik naar een (andere) kapper; deze knipte er ongeveer 3 à 4 cm af: en als ik nu kijk, zie ik nog steeds enkele gespleten haarpunten! Is dit erg? of mag ik ze zelf gewoon afknippen? De gespelten haarpunten enkel dan, hé…
dankjewel!

Ik zou die dode puntjes gewoon zelf wat bijknippen en niet telkens naar de kapper gaan. Anders schiet het niet op. Hoe lang is je haar nu? En hoe lang wil je het hebben?

ik knip ook altijd de gespleten punten zelf bij…

Als ik jou was zou ik wel gewoon naar de kapper gaan want als je heel veel dode punten hebt ziet het er niet mooi uit. En als je je ergert aan de gespleten punten moet je gewoon nog een paar cm eraf laten knippen bij de kapper :q

Ik laat me haar al 2 jaar niet knippen.
En ze waren ook supergezond als ik ze niet stylde maargoed.
Ik ga me haren laten knippen bij de kapper, gewoon vanaf waar het dood begint te worden.
Maar als het bij jouw weinig is, kan je het misschien wel zelf doen ja.

Ik zou het niet bij knippen…
Ik denk dat die kappers er genoeg hebben afgeknipt…
Misschien lijkt het maar zo omdat je haren droog zijn
Doe gwn na het wassen altijd conditioner gebruiken en eens in de zoveel tijd een haarmasker…
Ik denk dat die gespleten haarpunten egt wel meevallen…

Bedoel je puntje per puntje of gewoon helemaal? als je snapt wat ik bedoel

mijn haar is nu tot vlak boven mijn borst zeg maar :stuck_out_tongue:
En ik wil het ongeveer 5 cm eronder
x

Als ik een plukje haar vastneem zitten er ongeveer 2 gespleten punten tussen ofzo…

hoe moet dat dan… word dat niet scheef? ik durf het niet zelf

Ik zou zelf bijknippen (:

Ik knip het ook altijd zelf bij.

Je kunt proberen een plukje te pakken en dan zo in elkaar draaien zeg maar… Gewoon vastpakken en draaien :stuck_out_tongue:. Dan krijg je een rolletje haar en meestal springen de gespleten punten er wel uit en kun je knippen…

Hopelijk heb je er een beetje wat aan…

ik knip het ook altijd zelf.

wat bij mij helpt
(aangezien ik laagjes heb)

is je haar rond draaien, en wat er dan nog uitsteekt eraf knippen:P

Niet alles wat er uit springt is gespleten he :stuck_out_tongue:. K zou wel ff kijken voordat je het afknipt.

Tenminste als jij dezelfde techniek bedoelde als ik hierboven.

Hee, misschien is dat ook wel een goed idee voor mij ^^

Als ik mijn gespleten haar punten bij ga knippen heb ik geen haar mee over. :expressionless: :cry:

k knip de gespleten puntjes er ook altijd uit. anders ziet het er niet uit

Probeer versterkende cremespoeling en dan nadruk op je punten leggen? Het verhelpt je al gespleten punten niet, maar kan misschien de rest een beetje extra beschermen?
Zou het sowieso een keer ff bij laten knippen :grinning:. Lekker weer gezonde puntjes