Gespleten haarpunten!?

Heey!

Nou, ik heb dus heel erg last van gespleten haarpunten, en zie allemaal van die shampoo’s in de winkels die dit zogenaamd tegen zouden gaan. Maar ik vroeg me af of dit echt werkt? (voor ik die shampoo’s koop)
Ik hoor namelijk ook dat de enige oplossing is om het af te knippen… :frowning_face:

Of is er iets anders wat gespleten haarpunten tegen gaat? tips? :upside_down_face:

afknippen ja

Die ‘shampoos’ werken niet, bij mij maakten ze dit erger, en afknippen dan zal er zoals bij mij een flink stuk af moeten. dus volgende keer kies ik eerst afknippen.

Het enigste wat gespleten haarpunten tegenaan gaat is er af knippen. De haarproducten voor gespleten haarpunten is om het te voorkomen

Ik heb krullen.

Maar als ik gespleten haar punten heb,
dan stijl ik het en dan knip ik de lichte stukjes weg.

Gewoon een paar milimeter.
Dit doe ik 1 x in de maand.

Hier door blijft mijn haar heel gezond.
De kappers zeggen ook vaak dat het er zo goed uit ziet
en ik dan amper gespleten punten heb.

Probeer dus een keer, als je bij de kapper bent geweest
na een maandje het zelf even een beetje bij te knippen,
gewoon klein beetje, dat het niet op valt.

Shampoo gaat niet helpen, alleen knippen.

+ als je dit doet wat ik doe, groeit het ook sneller! :upside_down_face:

Bij mij helpt hair wonder hair repair… de ene dag heb ik wel gespleten haarpunten en de andere dag totaal niet ik weet eigenlijk niet precies hoe dit komt ik gebruik ook verschillende haarproducten.

nu je haar knippen, en wella shampoo proberen! werkt bij mij fantastisch!

Eerst knippen, dan werkt die shampoo pas!
Ik hoorde laatst in de Etos dat mooier/gezonder haar echt van binnenuit komt, en dat pilletjes en vitamines vaak goed helpen voor zulke dingen. Maar dat kan ook een verkooptruc zijn geweest.

Ja knippen en wanneer je dat laat doen een goed stuk eraf laten doen telkens zodat zeker alle slechte punten eruit zijn want anders heeft het geen zin natuurlijk!

Want zelfs een kapper kan geen wonderen verrichten en er alles uitkrijgen als ze er maar 3mm vanaf mag doen!

Van gespleten haar punten kom je niet af, zelfs niet door het af te knippen.

Met serum kan je tijdelijk verbergen,
Serum maakt het als het ware aan elkaar maar beste is om het te knippen

Oh okee dank je! Haha ik heb een keer mijn pony bijgeknipt en dat was echt een ramp :stuck_out_tongue: maar anders vraag ik wel of mn moeder me er mee wil helpen

Er af knippen

Ik ben zelf kapster, en wij verkopen ook producten in de salon die dit zouden verhelpen. Ik zelf geloof er niet in. Wat je kunt doen zijn de gespleten haarpunten eraf knippen, en shampoos en serums gebruiken die het helpen te voorkomen.

Afknippen, die shampoos met mooie beloftes werken voor geen meter

waarom verkoop je producten waar je niet in gelooft? wat zeg je tegen iemand die in je salon komt en een product zoekt tegen gespleten haarpunten? zeg je dan ook dat je er niet in gelooft?