gespleten haarpunten (obsessie xD)

Ik heb heel erg last van gespleten haarpunten,
als ik me verveel ofzo ga ikz e altijd zoeken en knip ik ze eruit.
Het is nu zo erg dat het echt een obsessie wordt,
en ik andere mensen aansteek :stuck_out_tongue: haha !
Maar ik wilde even weten of er hier ook mensen zijn met gespeten punten.
de oplossing is natuurlijk, ga naar de kapper.
Maar dat wil ik juist niet, want dan wordt mijn haar te kort !
Liefs

soms heb ik dat. Maar das altijd bij mij als de puntjes dood zijn. En das bij mij on.g om de 6 weken.

ik erger me er ook altijd aan als ik mensen met gespleten haarpunten zie. maar gewoon naar de kapper gaan, die weet wat goed voor je haar is ;p

Ja, maar ik ging dus de vorige keer naar de kapper, heel stuk eraf, zitten ze er nog in. Ze zitten tussen mijn laagjes niet helemaal aan de punt :S

hahahahahah
vet opzoeken en afknippen
maarja ik heb kroeshaar dus zon 70% van mn haar = gespleten eindpunten … en mn haar groeit wel maar word niet langer (jaja, dat kan echt) dus de kapper is geen optie voor mij!
nou. tot zover deze super handige reactie (Y)

heb ik dus ook

i’m not alone … haha sorry xD

haha ik vind t altijd zo leuk om te doen in de les …
en mijn vriendin ook, dan zit ze ineens zo naar me te kijken en dan is ze doode puntjes aan het zoeken :grinning:
en ik heb ook geen zin om naar de kapper te gaan, t is nu net mooi lang XD

oh man ben blij dat ik niet bij jullie in de klas zit, echt dan was ik kaal geweest denk ik XD

Dat doe ik ook altijd!! m’n moeder begint echt gek te worden als ik weer gsplete haarpunten zit te knippen voor de tv!! haha

ö ik dacht dat ik de enigste was =P ik probeer ze er dan "uit elkaar " te halen xd Xd Tijdverdovend in de les :’)

doe ik ook altijd (A)

Ik had ze vroeger ook altijd, en toen ben ik naar de kapper geweest en die zei dat er niet echt een oplossing is en dat er niks anders opzat dan gewoon er een stukje af knippen.
Maar toen ging ik naar Amerika en toen had mijn oma shampoo van Palmolive gekocht (in zo’n knalroze fles) tegen gespleten haarpunten en die werkte echt super. :astonished: Helaas heb ik hem nog nooit in NL gezien…

ik ken wel iemand die dat doet :stuck_out_tongue: maar nee… zelf hou ik het liever bij de kapper…

ik heb bijna nooit gespleten haarpunten, ik zie ze gewoon niet en niemand anders kan ze vinden en ben nu al zo’n 4,5 maanden niet naar de kapper geweest…

Ik heb ook nogal last van gespleten punten… en toen ik de laatste keer naar de kapper ging heeft ze het echt slecht afgeknipt… onder heb ik heel glad, dik haar en goede punten en boven is mijn haar iets dunner en beschadigd het veel sneller… noue de kapster knipte onder super veel er van af en de laagjes boven helemaal niet:S:S: echt kut gewoon… hou dus ook niet van kappers… dan maar zelf doen he of iemand laten doen die ik ken die kapster is of veel verstand ervan heeft… wil me haar namelijk laten groeien

Ik weet niet eens hoe gespleten haarpunten er nou precies uit zien ><

Nou gewoon, een spleet in de haarpunt. :pensive:

klinkt echt als vlooien zoeken, wat apen doen. xD

Oh dan had ik er 1.
Maar die heb ik eruit getrokken.