gespleten haarpunten kapot trekken

Hoi, me zusje trekt haar gespleten haarpunten kapot, dat vind ze leuk om te doen, ze zoekt ze echt uit en geniet ervan, zijn er meer mensen die dat doen of is mijn zusje gewoon raar?

Het is ‘Mijn zusje’.

Daar gaat het niet om

Bedoel je uit elkaar trekken? Want ja, dat doe ik ook. Het is onwijs verslavend. Heel gek maar ik doe het echt elke seconde van de dag als ik niks te doen heb.

Ik irriteer me er gewoon aan :’)

Daarbij, is dat niet gigantisch slecht voor je haar?

Ja en zo ken ik ook iemand die d’r wimpers er uit trekt.

Ik snap het nut van dit topic niet helemaal?

Sinds wanneer is irriteer geen goed woord meer dan?

Een vriendin van mij deed dit ook, waardoor ze uiteindelijk haar haar, wat eerst tot onder haar borsten viel, af moest knippen tot boven dr schouders om het weer redelijk gezond te krijgen.
Het is niet raar, maar wel heel slecht voor je haar.

Dan moet je zus wel héél erg gespleten haarpunten hebben, hoe goed ik ook kijk met een loeplamp naar mij onderste haarpunten, maar ik zie ze bij mij nauwelijks tot niet. Laat staan dat ik erin slaag om ze handmatig met mijn nagels uit elkaar te trekken.

Maar gebruik dan ook dagelijks hair repair en arganolie om mijn haarpunten te beschermen, en slaap met een knot in.

@TS je hebt afgaande op je profielfoto best wel mooi haar. :flushed:

Slecht voor het haar. Waarom gaan jullie niet naar de kapper?

Ik doe dat oook :flushed:

Ik doe dat ook wel eens als ik er eentje zie.

Dat is best slecht voor haar haar, dus laat dit topic zien dan houdt ze er misschien wel mee op?

Ik heb trouwens best snel gespleten haarpunten. Ik zie het goed want ik heb donkerbruin haar en zie dan witte puntjes op de uiteinden. Wat kan je er goed tegen doen behalve vaker knippen? Dus tussen de knipbeurten door?

Als ik er een zie trek ik dat stukje haar er gewoon uit ja :") Ben er altijd helemaal opzoek naar en kan zo een saaie les overleven haha

Als ik een gespleten haarpunt vind bijt ik hem er af…

ik doe dit ook heel erg… het is echt ontzettend verslafend en leuk !

Het is ‘zij irriteert mij’ of ‘ik erger mij aan haar’. Dus niet ‘ik irriteer mij aan haar’, dat is een contaminatie.