Gespijbeld, ouders

Oké.
Ik heb dus een probleem, ik ben heel erg dom geweest.
Ik heb het 4e en 5e uur gespijbeld (1e keer spijbelen)
en ik sta nu ongeoorloofd afwezig.
Maar t stomme is: ik was vergeten dat het vanavond ouderavond was en daar zijn mn ouders nu al heen. Net vantevoren heb ik al een preek gehad dat ik de laatste tijd hun vertrouwen heb verspeeld (paar dingetjes gebeurd) maar als ze dit te weten komen.
Shitjes… O_o Wat moet ik doen als ze thuiskomen?
Ik dacht zelf aan gewoon keihard liegen dat ik er wel was…

Zeg het gewoon eerlijk. Jij spijbelt, eigen schuld.

Woow, perfecte timing enzo. Je eerste keer spijbelen en dan nog eens ouderavond :|. Ik voel met je mee, vertel gewoon de waarheid en zeg dat je fout zat. Strekktee x

.

Tja, je kan zeggen dat je je niet lekker voelde en op een rustige plek bent gaan zitten met een boek ofzo.

.

Eh dus? Wat maakt het uit dat je met iemand anders gespijbelt hebt? Jíj deed het toch? Dan vind ik ook dat je het gewoon eerlijk tegen je ouders moet vertellen.

.

Als er dan veel ‘kutte dingetjes’ gebeuren, dan had je daar eerder aan moeten denken ? Je weet dat die dingen dan gebeuren, als je ouders erachter kwamen.

Maak voortaan even een duidelijke titel aub.

@Phaedra: oeps, sorry!

zeg dat je het vergeten was of dat je je niet lekker voelde/ doorgelekt weet ik veel haha

En?
Ik vraag me eigenlijk af of dat al dezelfde dag aan je ouders wordt gemeld, bij ons komen ze er geen eens achter.
Dan komt de afdelingsleider vragen van : he uh waar was jij dat uur? En als je dan geen goede reden hebt moet je nakomen, of je wordt helemaal niet gesnapt (: